• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

är den rosa lika rosa i verkligheten? för då förstår jag att den är snygg!

hmm jag ska nog lägga mig snart, jag är skittrött. har passar mickes brorson hela dagen typ.

• Fru Indosaurie

hm jag vet inte? bilden är väl så där kopplad till tvn =/

skönt att lägga sig, inte för att jag är så trött, mest matt, får se om jag orkar ta mig till solna imorrn..

• pucken

jag vill till farsta, men det lär ju inte hända. ska försöka klippa till delar till fler plyschbrallor, men det bruna tyget är slut =( har "bara" rött, ljusblått, grått och lite grön kvar. och en liiiiten skvätt svart.

• Fru Indosaurie

farsta? har för mig att jag skulle göra något där.. undra vad..
    du får skicka ut svärmor på tygshopping

• pucken

haha du skulle säkert shoppa!

mm jag får nästan säga till tanten att köpa lite tyg. iaf brunt. och det lila. kanske det snygga i orange?

• pucken

nåt till mig kanske? jo, det tror jag du sagt innan. att du skulle köpa en massa fint till lilla mig =)

• Fru Indosaurie

haha jaa så måste det ju bara ha varit.
    Nä för sjutton, du har ju svärmor som shoppar åt dig, jag borde ist ha någon som shoppar åt mig.

Alltså W är verkligen en stor bebis nu, hon bara sätter sig upp och håller på hela tiden, tiden går helt sjukt snabbt.

• pucken

oj, sätter hon sig upp själv? det har agge bara gjort i en dryg månad. men jag tror han är lite bekväm av sig, för han kan krypa om han vill, men han vill hellre att man ger saker till honom annars slutar han aldrig skrika.

du kan anlita en personal shopper! låna min svärmor vet jag =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)