• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

puck
    nästan så=) jag somnade på soffan vid två och sen väckte andreas mig vid fem och då gick vi och la oss. sen klev jag upp för en timme sen ungefär=)

• pucken

trodde nästan att ni gjort nåt annat hela natten!

• letw83

haha, nejdå jag var alldeles för trött

• pucken

jag med, annars hade de varit en trevlig avslutning på en fin kväll med micke =)

• nica83

Hej!

Jag måste tyvärr medela att jag definitivt genomlider ett MF nu . På ett sätt känns det skönt att ovissheten är över men samtidigt otroligt sorgligt då hela 9 veckor hade gått och hjärtat har pickat. Försöker intala mig att det är bäst det som sker då det antagligen var något allvarligt fel på bebisen, men det är ju inte så jättelätt.

Jag vet inte hur mycket jag kommer/orkar vara inne på FL framöver så jag vill önska er alla lycka till ändå, med bebisar, graviditeter och bebisverkstad!

Många kramar!!

• pucken

kram på dig nica! sköt om dig och killen.

• pucken

gud va agge är jobbig idag. fick nåt ryck och bara skriker.

• MallaMojs

Massa kramar till nica... Jag vet att det är svårt nu, men ni komemr igen!!! Kom snart tillbaka till oss

Vi har varit å kollat på vagn, och ja det blir nog en BT såsmåningom... Var en massa folk där så jag vet fortfarande inte vilka färger det finns

• pucken

malla
    vadå, är han fortfarande inte med på rosa?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)