• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

fru
    är hon väldigt lättväckt? verkar sjukt jobbigt.

• Fru Indosaurie

japp, hon är riktigt lättväckt. Utom när hon sover utomhus, vilket hon alltid får göra.
    eller när hon har sovit utomhus och är RIKTIGT trött, då kan hon sova inomhus en stund också.
    Alltså hon är ju svårsövd, bröst eller vagnpromenad är det enda som funkar, förstår inte hur det gick nyss. Men nu ligger hon och låter så hon vaknar nog igen..

• pucken

usch då =( agge somnar rätt lätt när han väl är trött, och han sover som en stock för det mesta. vi har nog fått världens lättaste unge.

• Fru Indosaurie

ja det låter så W sover aldrig, hon håller i gång i ett tills hon är övertrött och blir ledsen. Lägger ni bara honom och han somnar?

• pucken

nä, han kan inte komma till ro om man lägger ner honom, inte ens när han är supertrött. han vill vaggas till sömns, men det brukar inte ta lång tid alls. men han är asjobbig när han är övertrött, då håller han aldrig tyst typ.

• Fru Indosaurie

alltså vaggas i famnen?
    vi måste verkligen köpa en ny sele nu. Har spanat på tradera men alla jag mailar har tappat bort huvudstödet *suck* W somnade i taien här om dagen Annars ska hon alltid titta på allt och ingenting när man går runt.

• pucken

japp, i famnen. annars somnar han inte.

nu ska jag ta ett bad, kommer tillbaka sen.

• pucken

såå va skönt det var! och micke nattar aggs =)

de bruna och gröna brallorna jag sydde till agge börjar bli för små =(

• Fru Indosaurie

shit vad tiden gick fort

Nu har W vaknat iaf.
    T är med F på jobbet så det är väldigt lugnt och tyst här..
    jobbigt när dom växer ur saker som man älskar, som snigelbodyn från po.p, vilken sorg
    För övrigt är jag sjuuuukt nöjd med döskallefilten jag köpte, den är så snygg att man nästan trillar av stolen när man ser den. Wow! Tur att hon inte växer ur den i första taget

• pucken

har du köpt en filt? jag har börjar virka på en ny att ha i soffan =)

agge ville visst inte sova...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)