• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • MallaMojs

pucken...njäe, men jag vet inte om jag vill ha en rosa heller Vill nog ha svart/röd om det finns...

• pucken

nu har jag varit på ica och köpt en massa god frukt att snaska på ikväll =) har sharonfrukt, äpplen, physalis och vindruvor, så jag ska duka upp ett trevligt litet fruktfat sen när jag hittat nåt kul att titta på.

• MallaMojs

Här har vi ätit pizza ujuj, orkade verkligen inte laga mat efter en tupplur på en timme efter turen på byn... Å inte har jag pluggat någonting heller men imorrn så, eller nåt... Ska glo på "På spåret" och sen "Singalong" Haha

• pucken

vi åt åizza igår när vi var i stan. och det var ingen höjdarpizza, så svullardagen blev helt förstörd =(

• MallaMojs

pucken...vi har ju en pizzeria i grannhuset typ så där blir det hemköp rätt så ofta, men pizzan är väl inte toppen egentligen, men vad gör man inte för å få i sig mat

• pucken

vi har ju massor av pizzerior i närheten, lite jobbigt när man ska gå ner i vikt. hoppas på att gå ner till nästan 60, men det är rätt svårt =(

• letw83

mums!
    vi har ätit tacos och ser film nu. fast just nu pausar vi för vi har tvättstugan samtidigt=) när tacosen har lagt sig så blir det glass mums

• Fru Indosaurie

mm pizza *drömmer*

Jag var helt knäckt och började gråta när fred gick till jobbet.
    Sen lyckades jag söva W i vagnen fråga mig inte hur jag gjorde.. och nu hoppas jag att hon kommer att sova i några minuter till. *är tyst som en mus*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)