Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Puck
    Faktiskt så är de mar än väl skyldiga att ta hand om oss efter allt som vi fått stå ut med för deras skull Illamående, värkar, sömnbrist....
    Galltvål funkar nog 1000 ggr bättre än vanish, det är ju värdelöst!

• Winnertaco

Det är jättebra med många filtar, J har tre nu och alla luktar spyor efter ett par dagar... Jag tänkte ju att "hur 17 ska ungen ha tid att använda tre filtar", men det var inga problem alls!

• Winnertaco

Mel
    Vi har fleecefiltar, de är kanon tycker jag! På sommaren räcker det säkert med bara ett underlakan som filt, om man ens behöver nån filt då!

• Winnertaco

På bb sa de till mig att det är vanligare att bebisarna är för varma än för kalla, för man är så fruktansvärt rädd för att de ska frysa så man bylsar på dem hur mycket som helst! En snygg bomullsfilt skulle jag vilja ha!

• Winnertaco

Då kanske vi skulle satsa på en sån, J är expert på att krypa lååångt ner under täcket när hon sover...

• Winnertaco

Det enda man kan säga någosånär bensäkert om babyprylar är väl att de sällan blir utslitna 5 bebisar kan säkert ha samma grejer, de har dom ju så kort tid!

• Winnertaco

Japp, hon sover som en stock i babyskyddet! Fast snart ska vi gå och möta Andreas, så hon måste väl vakna igen antar jag...

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)