Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Tokig
    Åh, vad roligt!!! Det verkar ha gått "snabbt och bra", eller? Skönt att vara hemma? Jag satt och grät två timmar när vi kom hem, snacka om att hormonerna sprutade

• Winnertaco

nica
    Jag tror att de säger en mens för att vara på den säkra sidan, vet minst två som blivit gravida direkt efter mf och det har gått hur bra som helst!

• Winnertaco

nica
    Jag tror att naturen sköter sitt, som du säger så blir man nog inte gravid om kroppen inte är redo för det!

• Winnertaco

Det vanligaste är väl att man har ett mf, och sen inget mer!

Nu är det sååååå fint här hemma *stolt*

• Winnertaco

Mel
    JAg la grunden till vår ordning här hemma när jag väntade i två veckor på att Johanna skulle behaga komma.. Det fanns inte så mycket annat att göra än att städa då

• Winnertaco

Malla
    Det låter rätt troligt att det kan vara svårt för en ny graviditet att fästa i livmodern om det fortfarande finns rester av missfallet som ska ut!

• Winnertaco

Morrn, morrn!

Johanna sov 9 timmar inatt Men kunde jag sova? Nääää...

Det gick rätt bra igår, tydligen hade svärfar fixat så att det inte blir nån auktion på huset, det var nått sorts missförstånd typ. Jag fattade inte riktigt, men det var i alla fall ordnat. Sedan hade han antagligen fått ett vanligt jobb som han kan börja på såfort han sålt av vissa delar från sin firma, så framtiden såg bättre ut. Fatta att han har tagit ut EN lön under hela 2006!! Sen har de levt på svärmors lön som undersköterska! I alla fall, det mesta verkar ha ordnat sig!

Malla
    *kramar om* Karln din måste ju fasen skärpa sig nu...

• Winnertaco

Puck
    Jag vill också ha en crosstrainer!!!! *surar*

Malla
    Ja, svärfar tycker ju att det är så fruktansvärt pinsamt att han "klantat till det" så med firman att det gått ut över familjens ekonomi, så han säger inget till nån, knappt ens till svärmor. Hon visste inte heller nånting, utan hade fått reda på det här med auktionen när en granne ringt och sagt att hon läst det i tidningen. Ni kan ju tänka er hur glad hon hade varit på svärfar igår

Nu är mina föräldrar här, Johanna har väl fått ca 10 bodysar och 5 par byxor av dem... Det lönmar sig att bjuda hit dem i alla fall

• Winnertaco

Vi ska äta hämtmat ikväll Vi fick ju trots allt vårt första barnbidrag igår Undra bara VAD vi ska köpa hem... Vilka problem vi har!

• Winnertaco

Spara bb får vi göra senare Nä, allvarligt talat så ska det sparas, vi "ska bara" äta en gång först! Resten in på bilkontot.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)