Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
pucken - jo men just nu är det ju svårt att vara smal.. och jag har ju fan 30 kilo förutom dravkilona att gå ner.. det är många likon det =(
Kickan - hur har ni tänkt göra då?
pucken - jo men just nu är det ju svårt att vara smal.. och jag har ju fan 30 kilo förutom dravkilona att gå ner.. det är många likon det =(
Kickan - hur har ni tänkt göra då?
Jo precis så har jag föreslagit också.. Men gubben är tveksam på om det komer att "förta" det hela med att gifta sig i kyrkan sedan... Jag har sagt att allt kan vara precis som "vanligt" och det enda som behöver skilja är ja-delen...
Är ju frågan hur "omständligt" man skall låta det första bli.. vem skall närvara osv - iom att om det är för många eller för den som närvarar att det förtar grejen sedan?
Men jag skall försöka bearbeta honom =)
Jag räknar inte med att det blir före bebisen kommer.. det är för snart =)
Men om det skall bli "på riktigt" dvs hela stora under sådana former som jag vil så lär det ju få vänta iaf 2 år om jag skall komma i form osv.... Och det känns länge... Men i sommar eller nått funkar ju förhoppningsvis isf...
gonatt pucken =)
Men vad skönt att sova =)
Nä precis... men du får väl läsa det du behöver nu då istället =)
Då ska du fortsätta sova istället tycker jag..... får göra vad du tänkte imorgon istället, eller nått.
Ja då kan det ju bli slitigt =)
Nä nu sova... Nattis =)
Tur att man inte har tid att passa =)