Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Nä klockan 2 äter inte jag heller.. men jag bryter helt klart mot det där att inte äta inom typ 3 timmar innan sänggåendet =)

JA det blir nog mackor här också.. kanske kan få A att steka ägg eller nått så blir det lite "bättre" mackor iaf =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Malla det är absolut de i magen som vill ha mat... Ella klagar högt varje morgon att jag måste skynda upp och äta ju.. Jag är ingen frukostmänniska, men nu måste jag ha frukost genast ioch helst innan, så måste vara hon ju =)

• Melisabeth

taco - ja det lär nog itne bli mindre kan man ju tro.. att hoppas på en morgontrött unge är nog lite för mycket.. Men å andra sidan är jag ju kvällstrött, så det vore ju väldigt mycket för mycket att hoppas på att hon skall vilja sova både på kvällen och  morgonen.. och gärna delar där emellan =)

• Melisabeth

Xqin - ja för det mesta.. och jag gjorde det än mer i den tiden som du är.. då var det hopplöst ju

BM imorgon förmiddag sedan studiebesök på förlossningen... trevligt båda delarna hoppas jag =)

• Melisabeth

pucken - gud, jag som tycker jag har bott här typ jämt =)... och det är 4 år och 3 månader =)

• Melisabeth

Jag tror det var 20/1 eller nått.... tog över lägenheten 15 januari iaf så =)
    Blev kanske 2 månader drygt då.. men jag är redan inställd på att det är april

Är ju inget fel på Stockholm.. utom att det är stort =)

• Melisabeth

Ja min svärmor bor då inte rujnt hörnet i Sholm =)
    Men nä där var väl en sak till , det är långt bort från "verkligenheten".. = familjen =)

• Melisabeth

Jag skall också sova, så jag orkar upp till BM imorgon =)

Nattis =)

• Melisabeth

Jag försökte i dryg 2 år acklimatisera mig till takten i Stockholm... Jag försökte att medvetet gå långsamt när jag inte hade brådis och så vidare, men det gick verkligen inte när alla andra rusade förbi en.. man drogs med i samma tempo oavsett vad man själv ville =/

Okej efter 10 år kanske jag hade vant mig och kunnat gå i min egen takt, men på drygt 2 lyckades jag inte iaf.. var alldeles mosig i skallen efter att ha varit inne "i stan" med alla intryck, allt folk och all brådska =)

Då är Göteborg betydligt behagligare.. finns stressat flk där med, men inte så mycket, och det är inte lika mycket folk iaf =)
    OCh av någon anledning finner jag spårvagna mindre stressande än tunnelbanan =)

Frukost nu, sedan BM =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)