Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Nä det klart, om du får tag i gaggiga tanter  så kan det ju funka... Jag känner mest snåla tanter, så de skulle aldrig låta möjligheten att tjäna pengar gå dem förbi =)

Priserna vid ombildande brukar ju vara rätt trevliga i förhållande till marknadsvärdet =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Jo såklart vore ju trevligt om ni hittade det...

Jag blir knäpp.. har som onda sammandragningar, fast i ryggen.... känns heldumt och gör svinont =(

• Melisabeth

Jag tror iofs bara kroppen jobbar sig.. tror inte det är dags ännu.... Men får se om värmekudde och alvedon gör susen kanske... dvs tar bort/lindrar det hela =)

• Melisabeth

puck - vi har inger badkar dock, så det kan bli svårt =)

Fru - jo jag tror nog mer på det, att det kommer hålla i sig under en längre beriod....

Funderar på om det kan vara att hon håller på att ta sig neråt... det krafsar och har sig som bara den.. hon slåss och gungar som bara den... och det drar sig ner i höfterna... flyttar sig längre ner.. eller sprider sig är kanske mer rätt.... Hmm.. jaja... =)

• Melisabeth

Ahh.. ja jag får väl hoppas att det bara är tillfälligt... är inte såå skönt att jag vill gå med det längre tid =)

• Melisabeth

Jaja, finns ju värre iaf.. men ruskigt jobbig är den.. man får den på hjärnan =)

• Melisabeth

Hur ångrar man sig så rejält... upptäcker att man inte har pengar eller vad?.... Synd iaf

• Melisabeth

Man skulle ju kunna tro det iaf... om inte annat så är ju 4000 spänn mycket pengar.. och om man är redo att spendera så mycket så borde man ju ha koll tycker jag... men men =)

Varför i herans namn vill folk komma på besök just nu i slutet på graviditeten för... komma och bo dessutom... =/

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)