Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
stanna hemma om du tror att du kommer stå ut med det =)
Ang problem med Stockholm.. om jag hade haft stora problem med det så hade jag väl inte bott kvar såpass länge som jag gjorde, då hade jag ju flyttat tidigare =)
Och jag tror väl att det är lite skillnad också att komma från en småstad och nybakad student utn minsta erfarenhet av något "stadsliv" till Stockholm... lite kulturkrock liksom.... PÅ kusten är vi lite som norrläningarna, laidback och söliga
Nu är vi hemma från BM - såklart, annars skulle jag inte skriva =)
Idag blev jag nästan sur på Ella.... Hon ville absolut inte bli lyssnad på. Det krävdes ett antal vändningar hit och dit av mig, och högsta volym, så man blev döv av bruset... Då tog det bara 15 minuter att få fram hjärtljuden =/
Efter så där 10 minuter eller nått så blev ungen förbannad och började sparka som en galning.. Men fortfarande inte hjärtljud.. Så det var aningens jobbigt..
Men i övrigt såg allt fint ut, men hon kunde fortfarande inte få minsta grepp om hur ungen ligger =/
Samt att hon fortfarande mäter lite som hon vill - nu höll hon 2 cm högre upp än sist vi var där, men kontentan blev bara 1 cm mer än sist... så mysteriet fortsätter... Men om 2 veckor är det någon annan som skall lyssna och förhoppningsvis mäta, så vi får väl se då hur det verkar =)