• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

saken var den att det inte var tillfälligt slut utan det var SLUT, slut för all framtid ååååh. vilken sorg.

ja du, vad kostar det med kemtvätt egentligen? Jag har ingen koll, vi kemtvättar aldrig nåt.
    Så ska man klä av soffan och lämna in allt? Vad gör man under tiden då? =/

• Melisabeth

ahh ännu värre om det var slut för alltid =(

BRa fråga.. har ingen aning.. jag kommer bara ihåg att min far räknade på om han skulle kemtvätta sina mattor.. men han kom fram till att det skulle kosta typ lika mkt att köpa nya, så han gjorde det istället.. Oki för att det var typ trasmattastuket som inte kostan multum, men ändå...  =/

JAg tror aldrig jag har kemtvättat ngt, så jag har ingen aning alls hur man gör...

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Fru Indosaurie

nää, får nog kolla upp det, det lär ju inte vara dyrare än att köpa en ny iaf
    jag vågar inte chansa och tvätta själv..

• pucken

min brudklänning skulle kosta en förmögenhet att kemtvätta, men svärmor sa att det bara kostade 300. kan inte vara så dyrt att tvätta soffkläder?

för övrigt är jag sur som faaaaan. mitt SPSS bara kraschar hela tiden, och vi ska redovisa övningarna imorgon. vill ju kolla igenom allt så det stämmer och att jag inte missat nåt. jävla fucking SKIT! skulle fan aldrig gått upp idag *muttrar*

• Winnertaco

puck
    Nä, vissa dagar ska man ju verkligen inte gå upp!
    Min dag blev i alla fall lite bättre, Andreas hade hört sig för om 2 jobb, han kan bara han vill

• pucken

taco
    ja se karlar, bara de lägger manken till så =)

min dag är helt åt helvete, förutom kläderna jag faktiskt hittade.

• pucken

så, nu har micke ordnat upp spss åt mig. tack!

• pucken

vet ni vad jag kom på när jag gjort klart uppgifterna? några av dem är gjorda i spss 13, men de går inte att öppna i spss 11 som vi har i skolan =( alltså bör jag göra om dem så inte läraren blir suuur.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)