• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

puck
    prova galltvål. det tar bort ALLT

jag märker det=) visst kan vi byta men då får du den när du bor på äldreboendet

• pucken

haha jag tänker aldrig bo på gamlinghem, agge får ta hand om mig. ska han få igen för gammal ost... nä =)

ska testa galltvål efter vanish, för jag har inte sån tvål hemma än. annars har mamma nån superdupertvål från jugoslavien, och den tar bort precis allt. när pappa fått färgfläckar och biloljefläckar blir han insmetad i tvål.

förresten letw, har du sett nya tummenfilten? en brun, med en tummen i stor skala mitt på? skitfin. fast du kanske läste att jag köpt en?

• Winnertaco

Puck
    Faktiskt så är de mar än väl skyldiga att ta hand om oss efter allt som vi fått stå ut med för deras skull Illamående, värkar, sömnbrist....
    Galltvål funkar nog 1000 ggr bättre än vanish, det är ju värdelöst!

• pucken

taco
    men jag måste ju ändå göra slut på vanish =)

• letw83

puck
    nej, den har jag inte sett. låter spännande bild?

• Melisabeth

Haha, jo men det brukar vara lite så på en del ställen.. hade ju mäkta roligt när vi var på semester i på Kanarieöarna och jag blev sjuk... och han blandade ur massa mindre flaskor till en större, och hade i saker på en höft... jisses alltså =)
    Såg ut som typ Pippi Långstrumps häxblandning eller nått =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)