• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

surt... är ju lagom kul sånt.... är det krångligt att göra om?

Morrn morrn förresten =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • pucken

nä, tyckte mest det var skönt att vara klar =)

• Melisabeth

JO det klart =)

Hej och hå.. här börjar dagen med svimningshot.. Skulle diska en kastrull till gröten då det totalsvartnar... och inte gick det bättre efter att ha suttit ner en stund... Så får bli A som får fixa frukost, annars ligger jag på en hög på golvet och kokar antagligen gröten över mig - om jag kommer så långt =)
    Wee vilken kalasbörjan pådagen.... men men

• Winnertaco

Gomorron!

Mel
    Är det din tur att ha en skitdag idag?

Natten var lite jobbig här, jag somnade typ 2, J vaknade 3:30 och var vaken till 5:30: Jobbig ovana hon fått att vara vaken två timmar mitt i natten

• Melisabeth

Hmm, jo man kan ju undra vad som är så roligt på natten att man skall vara vaken??

Snorar och snuvar gör jag också... så dagen kunde ju börjat bättre.. men jag hoppas den tar sig =)

Igår kväll såg det ut som ngn lirade boll i ett enmanna kupoltält. Ella verkade krypa runt därinne, för en klump som såg ut att vara lagom som huvud stack ut genom huden och kilade runt större delen av magen.. såg kul ut =)

• Winnertaco

Mel
    Haha, vad roligt det är när de lever rövare där inne! Ibland undrar man ju verkligen hur de lyckas sparka så att det rör sig i HELA magen samtidigt!

Undra just när tokig kommer hem med sin guldklimp?

• Melisabeth

JO precis... ena håller är väl sparkar och andra boxningar eller knuffar, osså använda huvudet och "nicka" borde ju kunna gå =)

Ja snart får vi hoppas, så vi får veta lite ner trevligt =)

• pucken

tokig kan ju komma hem idag om allt gått bra antar jag.

jag har gjort om övningarna nu, ska bara kolla så att alla filer går att öppna i vs 11 nu.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)