• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    haha! jugoslaviens värktabletter är det enda som biter på min mammas huvudvärk, men hon får inte ta såna tabletter för pappa, konstigt nog =) nä, ibland undrar jag om de inte har samma medicin hos läkaren som hos veterinären.

• pucken

taco och letw
    visst är den tjusig!? det var micke som såg den, och filttokiga jag kunde inte låta bli att köpa den. har säkert 10 filtar nu, förutom de jag virkat *suck*

• letw83

puck
    men det är bra att ha många filtar

• pucken

letw
    mmm jag kör med den ursäkten jag med. måste ju ha en i spjälsängen, en i vanliga sängen (om agge somnar där), en i vagnen och en i vår säng. sen måste man ju ha en extra till varje ställe =) *harkel*

• Winnertaco

Det är jättebra med många filtar, J har tre nu och alla luktar spyor efter ett par dagar... Jag tänkte ju att "hur 17 ska ungen ha tid att använda tre filtar", men det var inga problem alls!

• letw83

puck
    och i soffan, icke att förglömma

• pucken

letw
    oj, ja DET har jag ju glömt! tur att jag har ett par extra.

taco
    du kan få köpa ett par av mig =)

nu ska vi till handen och kolla på hm, de ska tydligen ha en urläcker plyschoverall á la 70-tal =)

• Melisabeth

men hörrni - jag som tänkte sluta köpa filtar nu.. men det skall jag visst inte göra =)

Vad för typ av filtar är det ni har taco??
    Jag föreställer mig att man skall satsa på annat än bara flece under sommaren iaf =)

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Mel
    Vi har fleecefiltar, de är kanon tycker jag! På sommaren räcker det säkert med bara ett underlakan som filt, om man ens behöver nån filt då!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)