Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
agge vaknar också tidigare hela tiden, men han somnar samma tid. så han är trött och gnällig ofta.
agge vaknar också tidigare hela tiden, men han somnar samma tid. så han är trött och gnällig ofta.
malla
jadå, jag la ner hela min själ i sagoläsningen
tväskursen jag läste var bara sagor, 10 p. inte riktigt vad jag tänkt mig. micke fick plocka kottar och sen sortera dem efter ärg och storlek. en hel helg var borta och pysslade med sina kottar =)
mel
du förstår kanske varför jag slutade? men micke hänger kvar än, men då via kth.
tjoho! på onsdag ska micke på sista intervjun för jobbet som nätverkstekniker på åhléns =) hoppas han får det, kan jag köpa ett nintendo wii nästa månad.
tehya
hittills har jag alltid gjort slarvfel, så det är väl ganska stor sannolikhet att jag gjort det igen
tehya
jadå, har inte missat ett enda poäng! det är riktigt bra, med tanke på att jag pluggade hela graviditeten och fortsatte efter att sonen tittat ut. egentligen har jag skött mig =)
jag behövde lite mer stimulans än bebisen =) skönt att ha annat att tänka på, och få lite variation på vardagen. men nu är det väldigt tungt, enda som får en att fortsääta är att jag bara har en termin kvar efter den här. jag vill så g'rna ha ut min examen nu, och vara klar med skolan!
ingenting är ju omöjligt, bara olika svårt
men suck, verkar som om vår lärare skrivit fel i uppgiftsanvisningarna och bara meddelat de som var på lektionen. jag åkte ju hem för att lösa saker med micke =(
nu tror jag minsann att jag är klar med mina uppgifter! jippi! och jag har nästan förstått lite av det jag gjort också =) nu har jag bara instuderingsuppgifterna kvar tills imorgon