• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • letw83

puck
    tja, jag har varit rätt sur. men det går ju tyvärr inte att göra så mkt när det är en hempc beställning....

• Melisabeth

blue - då tycker jag du skall ligga och vila också =)

Det gick bra hos BM... tyckte att samtliga av mina värden var lite onödigt höga utom HB... JAg tycker alltså.. de låg inom det normala så ingen fara på taket... Men väldigt dumt att mäta blodtryck på ngt som är nålrädd strax efter provtagningen, samt lyssnat på hjärtljud och kravlat upp och ner på en himla brits.. men men

145 cirkus på hjärtljuden idag.... gick lättare att hitta också... Vi försökte spela in det, men får se hur bra det blev.. men om inte annat så kan man ju själv lyssna lite då och då o m man "behöver" =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

jag ska nog ta det väääldigt lugnt idag. vi var på ica, och på en dvd läste jag "snyggare bob" istället för "byggare bob". undrade just varför de sålde snuskfilm på ica när jag insåg mitt misstag.

• Melisabeth

Pucken - *ASG*
    DE satsar på en sexigare profil förstår du väl.. sex säljer ju i dagens samhälle

Tufft, vi har suttit och klippt lite i inspelningen av hjärtljden.. eftersom det var så mkt kringljud och grejs.. och prat och ringande telefoner och skit.. så nu har vi fått ihop 1 minut ungefär då det mest är hjärtljuden som hörs.. givetvis med vanliga bruset, men tydliga ljud iaf =)

Roligast av allt är att Ella börjar att "bubbla" när man spelar upp det =)
    Vet inte om hon blåser bubbler, viftar med händerna, fiser eller vad hon gör.. men det känns iaf som stora bubblor i magen.. och det är bara när man spelar upp ljudet som det blir så.. så hon verkar höra bra =)

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • nica83

mel
    Vad roligt att det gick bra! Och att hon uppfattar ljuden så bra

Jag undrar hur länge jag måste vänta tills jag får se bebben, har ju insrivning den 15e jan. Men sen är det några veckor till tills UL, eler hur?

• letw83

nica
    brukar det inte va runt vecka 18-20 tror jag.

• nica83

letw
    Verkar vara lite olika vad jag har läst, men runt v. 18. Fast det känns ju sååå långt bort

• nica83

blue
    Har ingen aning om det där funkar. Fast man är ju så nyfiken på könet att man testar vad som helst nästan

Jag har fått för mig att vår är en flicka, varför vet jag inte riktigt! Ska man se till den här tråden så borde jag dock få en kille, med tanke på att alla andra får tjejer

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)