• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Winnertaco

Småtokig
    Du kan även dricka isvatten, 2-3 glas på raken, det är vad förlossningen brukar rekommendera att man gör innan man åker in om man inte känt nått på ett tag!

• Winnertaco

tokig
    Om du är orolig, så ring förlossningen och prata med någon åtminstone. Jag var ju ine en gång för att jag tyckte att det varit ovanligt lungt, och de var hur gulliga som helst! Efter det kändes det SÅ mycket bättre!!

• Småtokig

Taco

Drar mig faktiskt för att ringa då jag tyckte jag blev dåligt bemött i samband med att jag fick min klåda.. De ansåg inte att den var grav. relaterad utan bara var någon form av eksem/utslag.. Testerna som gjordes på MVC visade förhöjda gallsyror så den var visst relaterad till min grav.

• Småtokig

Räckte med ett glas vatten.. Såg några rörelser när jag tittade på magen efter att jag druckit upp..

• pucken

nu ska vi snart åka till höör och påbörja vår hemresa! tjoho, vi ska HEM!

• Melisabeth

FAN - jag tror jag försa mig till pappa =(

Jag har lyckas att säga bebisen hela tiden, men nu undslapp mig ett hon.. jag hoppas innerligt han inte hörde/tänkte på det.........

v 23 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

mel
    vet de om att ni vet könet? annars kan du ju bara säga att det känns som en flicka, det betyder ju inte att det är det.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)