• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

letw
    ingen aning faktiskt, men jag tror det. finns inte på akademibokhandeln, inte ens den på skolan, och inte på nån nätbokhandel.

• pucken

Walsh, Anthony. 1990 (eller senare) Statistics for the Social Sciences. With Computer
    Applications. New York: Harper & Row, 1990 eller senare.

• letw83

biblo på skolan har den inne. 373 sidor förvisso....
    ska jag koppa och skicka?

• pucken

shit vilken koll du har! du behöver inte kopiera den dock =) vet du hur lång leverans det är på antikvariatet? för kursen är slut om en vecka typ.

ojoj, där kom vår nya bärbara! bara 2 veckor försenad eftersom kundtjänsten på applestore suger fett och inte klarar av att göra en adressändring för de har inget avtal med budfirman.

• letw83

oj ingen aning. antikvariatet som har det heter redins och ligger i uppsala. ring och fråga....

• letw83

min bärbara skulle först komma den 10 januari, sen den 20 januari. sen skulle den komma i början på februari för dom skulle kunna skicka med vista som jag inte ens vill ha. och nu har dom sagt att den kommer februari mars nån gång....

får väl se om den alls dyker upp...

• pucken

letw
    om de varit så jobbiga med mickes dator skulle jag nog fått höra en och annan svordom från honom, och han svär aldrig.

fick iväg ett mail till min lärare och frågade om han kunde maila dagens övningar. han har gjort det förr, men jag känner mig så besvärlig. ska nästan baka en kaka till honom när jag väl kommer iväg på en lektion =)

• letw83

okej
    nu ska vi dra iväg och käka lunch=)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)