• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Fru Indosaurie

jag sitter och laddar hem scrapkit som en idiot. har säkert dubbelt av allt snart =/
    jag borde göra en lista med alla namn så att jag kan kolla innan jag laddar ner.
    Måste bränna en till skiva också..
    Dags att köpa extern hårddisk ja.

• letw83

puck
    har ingen aning bebiskläder blir det nog mest troligt

• bluebride

känner pulsen just nu i svanken, är otroligt trött. kommer nog somna snabbt, men kan inte somna med filmen som killen har tittar på, för mycket oväsen

• pucken

letw
    oväntat! hur går det med killen då? allt bra med er båda?

• letw83

puck
    jag vet visst är jag oförutsägbar jodå, det går bara finemang. vi har i princip bott ihop i två veckor nu. han har ju haft semester så vi har passat på att umgås med varann och med hans vänner på måndag börjar vardagen igen, får se hur vi gör då. jag kommer börja springvicka from nästa onsdag torsdag ungefär och kommer behöva bil....dvs jag måste bo hos mamma och pappa....

• pucken

fy för att bo med sina föräldrar! skulle jag aldrig palla. men det är kul att du fått jobb =)

• letw83

fått och fått. hatta runt från ställe till ställe, men förhoppningvis leder det till nåt längre.

nej det är ingen höjdare...jag ser definitivt inte fram emot att flytta tillbaka....

nu ska vi hoppa i säng. andreas ska in och jobba imorgon.

godnatt!

• CaMi

Nu har jag hittat hit igen. Får se om jag hinner med att skriva nåt i denna tråd innan den stängs. Nu ska jag försöka sova. GOD NATT!

• letw83

hej cami och grattis till bebis (massor i efterskott dock )
    hur är läget annars då?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)