• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

morgon! jag har hunnit bli riktigt dålig över natten =( har frossa och skit, helt kräkfärdig. vet inte vad jag ska göra, jag måste verkligen till skolan idag men va fan, inte kan jag åka när jag är sjuk.

• pucken

letw
    har redan missat två viktiga lektioner, av 6 möjliga. vill inte missa en till. vi får ut uppgifter varje lektion och även om jag kan lite om programmet vi går igenom, så är det inte säkert att jag kan just det vi gör nu. känns onödigt att komma efter.

• letw83

puck
    jo det förstår jag. men gå om du känner att du orkar. vad läser du nu?

• pucken

det är en kurs i statistikprogrammet SPSS, det är egentligen inte så svårt. men läraren har ju valt en kursbok som inte går att få tag på, hade jag haft boken skulle jag lätt fixa allt på egen hand. men han är så dålig på att skriva hur man gör i föreläsningsanteckningarna så det kan bli krångligt.

• bluebride

idag är jag skittrött och vill inget annat än ligga och sova.

• letw83

puck
    okej....
    är den slut på förlaget eller?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)