• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

ja, du kan ju nästan skriva upp mig på lite grejer redan nu

• pucken

jag råkade kanske läsa lite i en tråd *hrm* jag är ju snokpucken inget undgår mig! plus att du sa att det kom nåt agge skulle passa i!

• pucken

nä, jag klickade fel och upptäckte inte att det var fel tråd förrän jag scrollade neråt. så såg jag att det stod nåt om nåt som stod i en föräldratidning =) det var en ren lyckoträff! men min kusin har jag ju stenkoll på och mickes bror med co som också finns här på fl. jag kanske ska bli detektiv?

• pucken

ja var säkert den. jag skulle klicka på en tråd om nåt, minns inte vad, var väl nån amningstråd typ. jag läste liksom me and i, och rosa. där var jag körd

• pucken

men det är inte april på en vecka ju! kommer nyheterna ut så snabbt? jag är dönyfiken på plagget agge skulle passa i =)

• pucken

flygplanströjan är jättefin! skulle vara kul om micke och agge hade var sin, men micke tråk vill ju inte det.

fattar inte varför de har nyheter både på lördag och 1 april, vägra ta allt på lördag

• pucken

äh fred är så liten så han kan ha största barnstorleken

jag har inrett en liten myshörna i hallen micke är så grinig så jag pallar inte med hans tjuriga uppsyn. sitter här istället.

• pucken

han är grinig för att jag uttryckt min avsky för soffan. han vill inte ens pippa! jag fläkte ut mig i soffan och sa "ta mig", och han bara dissade mig. så jag byggde en myshörna =) har snott dynorna från vår egen soffa och tryckt i dem i den lilla vrån vi hade vagnen i förut. skitmysigt

• pucken

ja du, ingen aning. han lyssnar aldrig på vad jag säger, förrän jag säger det på ett dumt sätt och sårar hans känslor. men tyvärr, soffan ÄR ful!

• pucken

fast han kan ha kvar skiten, jag kan bo i min myshörna bästa idén jag haft hittills, lätt!

jag går och muttrar över svärmors skit, och då tar han illa upp. sen vet jag inte om han uppskattar mitt skämt att han kan ha ena fåtöljen som amningsfåtölj *funderar*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)