• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

det kommer snart en annons på blocket, kan länka då =) jag har iaf sagt till micke att han får behålla den om han vill, men han bara blänger på mig. undrar om inte einar har rätt i att jag alltid går för långt?

• pucken

det kommer det kommer. vi väntar bara på kvitto, de ska jag granska annonsen innan den kommer upp. så himla omständligt!

jag svarar aldrig på inlägg i min gb, pallar inte

• pucken

usch, nä, aldrig att jag skulle orka svara. jag får mest inlägg om folk som vill ha mönster till sånt jag virkat. ändå har jag skrivit i min pres att länk till mönster finns i favoritlänkar, vägra kolla där. som om jag pallar leta upp saker till alla som undrar *fnys*

• pucken

kan man ta bort gästboken? det vore ju nåt! jag har inte svarat på många inlägg, inte ens frågor. bara om det är nån jag känner eller om det är nån från vår tråd eller om nån vill köpa saker jag gjort det tjänar jag ju på i längden.

• pucken

nej! vad har tagit slut? jag vill ju ha molntröjan (som w har på bilden), flygplanet, och sen ett par nyheter =) och och och...

• pucken

åh va bra, kan jag dra ut på min beställning ett tag till =)

gud, jag är helt öm i hela kroppen. hela högra sidan känns avdomnad.

• pucken

jag vet inte. har haft ont sen vi spelade tennis på wii, men det känns inte som träningsvärk. det känns som om armen ska somna eller nåt. så tvingar de mig att bära soffor hit och dit *muttrar*

nä, vad finns det bara en av? jag måste ju ha!

• pucken

du får inte göra så fick ju nästan domningar i vänsterarmen jag måste förbereda mig mentalt för att slösa pengar

• pucken

haha ja, jag ska mest se hur budgeten ser ut. förra månaden stämde det ju inte alls. så ska vi bestämma vad aggs ska få i present. sen kan jag bestämma mig!

• pucken

micke vill köpa möbler, jag vill köpa nåt annat. tycker agge kan få välja möbler själv om nåt år istället, så köper vi nåt roligare nu. jag har spanat in en bondgård i trä och så trädjur, det är jag rätt sugen på att köpa. så ska han få en fåtölj av svärmor, hoppas jag =) en saccosäck skulle han kanske gilla också. bortskämda unge

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)