Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Puck
Haha, det är alltså så man övertalar karlarna att börja tillverka en till, "du kommer att få till det typ varje dag"
Puck
Haha, det är alltså så man övertalar karlarna att börja tillverka en till, "du kommer att få till det typ varje dag"
Tyvärr är nog den helgen vi pratat om den enda helg jag kan, annars kan jag inte förrens i april eller maj. I maj har jag dessutom tänk börja jobba, och då jobbar jag ju minst varannan helg..
Puck
Ja, tanken är att jag ska börja i maj, men jag funderar på att höra om jag kan få jobba fre-lör i april och så får Andreas ta fp varje fredag. Chefen ville att jag skulle börja i mars...
Det går ju alltid att tacka nej till ett jobb. Eller fortsätta med studierna sen. Jag tror faktiskt att om man får ett jobb i dagens läge så bör man ta det...
Fru
Inte jag heller om jag får välja, men nu får jag ju tyvärr inte det Fast sååååå hemskt ska det inte bli att börja jobba igen, det enda jag är orolig för är att jag inte ska få sova på nätterna och således vara sjukt trött på jobbet.
Puck
Det låter ju som ett jättebra jobb!
Bara för att vi pratar om jobb så ringde min chef IGEN! Suck... Fast han ville bara ha ett telefonnummer den här gången.
Puck
Lite så är jag med, men det tar sig mer uttryck i att jag alltid måste ha det städat, alltid måste ha bullar i frysen osv. Jobb ser jag mer som ett ont måste, men jag blir knäpp om jag inte har jobb. Därför är det så skönt nu, när jag för första gången i mitt liv kan gå hemma och "vara förtjänt" av det, inte gå hemma för att jag är arbetslös!
Grattis Malla, lycka till!!! Jag ska hålla tummarna hela dagen!
Morrn, morrn!
Igår hade vi en djävulsk kväll, hon bara skrek och skrek och skrek, inte ens amma hjälpte. Jag var bra desperat kan jag säga... Tillslut somnade hon i alla fall, och imorse var det samma veva igen. Tillslut fick jag henne att ta bröstet, och två minuter senare brakar det till i blöjan och det RINNER grönt klegg. Blärk... Sedan är det nöjd och glad bebis igen! Nu vet jag i alla fall varför hon skrek igår...
Puck
Hoppas verkligen att läraren blir sjuk! Jag trodde att det var valfritt med föreläsningarna på högskolan, liksom...
Mel
Sköööönt att allt såg så bra ut!!! Glukosen var jag orolig över hela graviditeten, men det såg ju bra ut varenda gång förutom inskrivningen då jag hade 7 nånting.
Fru
Vad har hänt egentligen? (Om du orkar berätta...)
Fru
Oj, ska man inte få betalt för sånt Vilka nötter...