Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag vill ha godis också!! Vad är meningen med att få äta vad man vill på lördagar om man ändå inte har nått gott att äta???

• Winnertaco

Äh, han vägrar gå och köpa både pizza och godis, jag får nöja mig med chips!

Puck
    Hur kan tröjorna ha hål efter larmet??

• Winnertaco

Mel
    Åh, vilka fina bilder på magen du har!! Men vänta du tills v 38 eller nåt, DÅ är magen ivägen

• Winnertaco

puck
    Stackars agge! Hoppas verkligen att han blir bättre snart! Jag trode att J skulle bli dunderförkyld igår, hon var snuvig och lite varm, och jag tänkte att "nu brakar väl helvetet lös snart", men hon hämtade sig direkt och blev inte sjuk alls!

• Winnertaco

Morrn, morrn! Idag är jag trött, trots nästan 8 timmars sömn inatt. Mysko!

Vi äger inte ens en skötväska än så länge

• Winnertaco

puck
    J sov från 00-06, sedan från 07-09. Då tog Andreas henne och matade och underhöll, så jag fick sova en timme till. Ljuvligt!

• Winnertaco

Fru
    Exakt de orden använde jag när J inte ville somna om vid 6:45 imorse. Andreas undrade vad jag låg och suckade över och jag fräste att "jag är så trött att jag skulle kunna kräkas och ungen vägrar somna". 5 min senare sov hon, hon blev väl kanske livrädd för mamma

• Winnertaco

Fru
    Har ni funderat över att testa att ge W lite tillägg på kvällen? Det kan ju vara skönt att få sova lite sammanhängade på nätterna..

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)