Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Jag vill ha godis också!! Vad är meningen med att få äta vad man vill på lördagar om man ändå inte har nått gott att äta???
Jag vill ha godis också!! Vad är meningen med att få äta vad man vill på lördagar om man ändå inte har nått gott att äta???
Äh, han vägrar gå och köpa både pizza och godis, jag får nöja mig med chips!
Puck
Hur kan tröjorna ha hål efter larmet??
Oj, ett halvt glas vin sätter bra snurr när man itne druckit på 10-11 månader!
Mel
Åh, vilka fina bilder på magen du har!! Men vänta du tills v 38 eller nåt, DÅ är magen ivägen
Nu kommer maten
puck
Stackars agge! Hoppas verkligen att han blir bättre snart! Jag trode att J skulle bli dunderförkyld igår, hon var snuvig och lite varm, och jag tänkte att "nu brakar väl helvetet lös snart", men hon hämtade sig direkt och blev inte sjuk alls!
Morrn, morrn! Idag är jag trött, trots nästan 8 timmars sömn inatt. Mysko!
Vi äger inte ens en skötväska än så länge
puck
J sov från 00-06, sedan från 07-09. Då tog Andreas henne och matade och underhöll, så jag fick sova en timme till. Ljuvligt!
Fru
Exakt de orden använde jag när J inte ville somna om vid 6:45 imorse. Andreas undrade vad jag låg och suckade över och jag fräste att "jag är så trött att jag skulle kunna kräkas och ungen vägrar somna". 5 min senare sov hon, hon blev väl kanske livrädd för mamma
Fru
Har ni funderat över att testa att ge W lite tillägg på kvällen? Det kan ju vara skönt att få sova lite sammanhängade på nätterna..