Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Nej, du är inte en svag person, det är inte så konstigt att hon inte blir mätt längre, hon är ju stoooora tjejen nu! Jag kan säga att tillägg är det bästa beslut jag tagit när det gäller Johanna, ungen blir MÄTT och behöver inte äta HELA dagarna! Sedan ammar vi på natten och ibland på dagen, bvc får säga vad de vill

• Winnertaco

Puck
    Gävle är inte direkt värsta bästa stan den heller. Har bott här i 3 ½ år, trivs nästan...

• Winnertaco

Morrn, letw!
    Skönt med tvättmaskin! Efter att J kommit fattar jag inte hur vi skulle klara oss utan egen tvättmaskin, fatta vad jobbigt att springa till tvättstugan!

• Winnertaco

Ja, det var ju lite bättre, 50-100 kr kan man ju betala för nått som har kostat 199. Vad kan frakten bli, max 20 kr för en body!

• Winnertaco

Oj då, nu kollade jag slarvigt, jag kollade bara på utropspriset, det var visst nån som BJUDIT 145 kr! Det verkar ju dumt...

• Winnertaco

Sådär ja, barnbidraget insatt på bilkontot, nu är jag pank igen Vi fick en 25-kronorscheck från ica i fredags, men den ska jag fasen handla godis för idag, jag fick ju inget igår!!

Nä, nu ska jag umgås med A lite medans J sover!

• Winnertaco

Fru
    Sist vi var ovh hälsade på min bästa kompis så snodde Jaxon hennes dotters amörgås två gånger så att hon började gråta. Nu hälsar vi inte på folk längre (Inte med en hungrig Jaxon i alla fall...)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)