Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag har nyss ätit glass Andreas skulle gå med hunden till affären och köpa smör, han kom hem med glass, cola och en chipspåse. Inget smör, bra gjort!

• Winnertaco

Fru och puck
    Det är han som blir utan mackor på jobbet imorrn, eller så får han ta mackor utan smör. Själv äter jag gröt varje vardagsmorgon, så jag lider inte av det

Nä, kanske man skulle försöka flytta över J till hennes säng så att jag kan krypa ner i min säng och sussa ett par timmar innan monstret vaknar igen...

• Winnertaco

Morrn!

Jag tror att J alltid ska sova i vår säng hädanefter.. 7 ½ timmes sömn, jag är som en ny människa!

• Winnertaco

Angående att shoppa tidigt i graviditeten så gör det ju varken till eller från för utgången av det hela. Jag har hört att OM (gud förbjude...) nått går fel så är det de som förberett sig på att det ska komma ett barn som tar det bäst, inte de som inte förberett nånting!

• Winnertaco

Kickan
    Nä, det gör inte jag heller. Själv började jag shoppa sent, vi hade knappt en pryl när vi kom hem från bb! Men det löste sig det med! Det var inte för att jag var rädd att nått skulle hända, jag fick helt enkelt inte tummen ur bara

• Winnertaco

Malla
    Nä, efter v 12 är efter v 12, inte dagen efter plus Om man ska ha TVÅ så måste man ju verkligen se till att det viktigaste finns!

• Winnertaco

Malla
    Lite kläder, blöjor och kanske en vagn är väl allt som egentligen behövs för att få det att gå runt den första tiden! Till och med vagnen kan man nog köpa i efterhand om det kniper! Andreas var på Baybyproffsen och köpte vår bilstol medans jag och Johanna var på bb, så att vi skulle kunna åka hem!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)