• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

fru
    det vill jag =) jag älskar att jobba! tom lagerjobbet jag är garanterad varje sommar är liksom en höjdare =) tycker det är skönt att koppla bort tankarna och göra lite nytta.

• Winnertaco

Fru
    Inte jag heller om jag får välja, men nu får jag ju tyvärr inte det Fast sååååå hemskt ska det inte bli att börja jobba igen, det enda jag är orolig för är att jag inte ska få sova på nätterna och således vara sjukt trött på jobbet.

Puck
    Det låter ju som ett jättebra jobb!

• pucken

fru
    det gör inte jag kan jag lova! jag avskyr allt som har med hushållsarbete att göra (bakning ingår ej), får hyra en städerska snart för det ser hemskt ut. det kanske du märkte när du var här med crocsen =)

taco
    mmm tycker jag med, håller faktiskt på med en ansökan. kanske skickar jag in den, kanske inte. kul att försöka få ihop nåt iaf =)

• Melisabeth

Men gud var hurtiga ni är då.. på jobb, se fram emot jobb och hej och hå.... =)

Blä, jag blir knäpp

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Bara för att vi pratar om jobb så ringde min chef IGEN! Suck... Fast han ville bara ha ett telefonnummer den här gången.

• pucken

men jag har ju en allvarlig form av duktig-sjukan, som det stod om i nån tidning igår. jag har ett stort behov av bekräftelse, och jobb är perfekt för sånt =) jag kan inte rå för det, tyvärr.

• Melisabeth

Haha, jag brukade ha det.. sedan började jag på Uni typ =)
    Då gick det inte att ha det längre, så då föll allt vad duktigsjuka heter tror jag =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Winnertaco

Puck
    Lite så är jag med, men det tar sig mer uttryck i att jag alltid måste ha det städat, alltid måste ha bullar i frysen osv. Jobb ser jag mer som ett ont måste, men jag blir knäpp om jag inte har jobb. Därför är det så skönt nu, när jag för första gången i mitt liv kan gå hemma och "vara förtjänt" av det, inte gå hemma för att jag är arbetslös!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)