Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hihi, själv är jag inte sugen på något alls just nu knappt. Just börjat kunna äta bröd igen...

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84
    Här har det mest varit frukt och sallad, vatten... nu funkar även juice och smörgåsar.
    Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

Hej tjejer!

Hur har ni det?

Själv är jag sjuk, ingen röst och pencillinkur mot UVI. Riktigt jävla nice! Ny magbild v. 12 i kalendern iallafall!

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

Tack puck! Det är inte mkt annat att försöka sig på...

• Kickan 84
    MallaMojs skrev 2007-03-08 08:46:27 följande:
    kickan...tur att det inte bara är jag som tappar rösten helt oväntat Tog tre veckor innan jag lät hyfsat normalt igen. Å tur att de kollade upp UVI - inte bra att gå med för länge!!
    Åkte in till gyn för ont i magen, livmodern som jag trodde, men det var urinblåsan som gjorde jätteont. Hade dock inga vanliga UVI-tecken, typ svider när man kissar och så!

Fick se lillbebisen iallafall, ovanligt vild och nästan omöjlig att mäta sa gyn! Finast i världen såklart enligt oss, de hittar fortfarande bara EN!
  • Kickan 84
    pucken skrev 2007-03-08 08:48:02 följande:
    kickanmin bm sa åt mig att dricka tranbärsjuice för att minska risken för uvi. om du inte gör det, så testa =)
    Hur mkt ska man dricka då? dagligen?
  • Kickan 84

Malla: Jo jag tycker bannemig det! *morr*

puck: tycker det brukar vara så surt, dessutom bara van att dricka det med sprit!

• Kickan 84

haha jo det lär ju vara det!

• Kickan 84

Är allergisk mot nästan alla exotiska frukter, så det skippar jag nog. Däremot är det himla gott med Russian, även utan sprit!

• Kickan 84

Malla: Guuud så mysigt!!

Vill också börja känna saker nuuuu!!!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)