Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Ja, har inte heller lyckats hitta några kläder till mig själv, tycker ingenting känns rätt liksom!
Måste dock snart, vill inte visa hela magen ju!
Dock mest sugen på möbler
Ja, har inte heller lyckats hitta några kläder till mig själv, tycker ingenting känns rätt liksom!
Måste dock snart, vill inte visa hela magen ju!
Dock mest sugen på möbler
önskar: Mitt tips är att försöka ha sex varannan dag istället för ÄL-stickor och temp, det är stressande nog att försöka få till det "rätt" dagar! Åtminstone första tiden, jag menar, det är ju ingen stress direkt!
Börja gärna med Folsyra redan nu, 500 mikrogram om dagen ska man ha!
Måste bara säga, fan vad jag är sur... har slarvat bort en bok som jag behöver till skolarbetet jag skriver just NU! *morr*
Mel: Haha, fanken vad skönt att jag är mänsklig!!
Läskigt att svimma!
Mel: Har alltid höga krav på mig själv, men har bestämt att bara läsa 50% nu fram till sommaren så man har väl lagt det lite på hyllan och det är nog tur det!!
Vi får hoppas det!!
Ja, precis!
Har ju läst 150% denna terminen hittils, och det har ju inte varit någon höjdare direkt!
Haha, nej det är inte ett dugg konstigt!!
Har bara C-uppsatsen kvar på hela utb efter detta, så det känns ju sådär, men samtidigt är det bra med färsk examen när man ska söka jobb, så jag skriver den mot slutet av föräldrarledigheten tänker jag!
Absolut!
De flesta tycker man är dum i skallen, men hellre det än att stressa ihjäl sig och inte njuta alls av att vara gravid...
Mel: Jag är jätteglad, men särskilt njutningsfullt har det inte kunnat vara... hoppas att det kommer!