Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Ja, har inte heller lyckats hitta några kläder till mig själv, tycker ingenting känns rätt liksom!

Måste dock snart, vill inte visa hela magen ju!

Dock mest sugen på möbler

Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Kickan 84

önskar: Mitt tips är att försöka ha sex varannan dag istället för ÄL-stickor och temp, det är stressande nog att försöka få till det "rätt" dagar! Åtminstone första tiden, jag menar, det är ju ingen stress direkt!

Börja gärna med Folsyra redan nu, 500 mikrogram om dagen ska man ha!

• Kickan 84

Måste bara säga, fan vad jag är sur... har slarvat bort en bok som jag behöver till skolarbetet jag skriver just NU! *morr*

• Kickan 84
    önskar07 skrev 2007-03-18 10:56:06 följande:
    Jag såg på din sida kickan att du åt pergotime. Vad är det...?
    Ägglossningsstimulerande medicinering, eftersom jag har PCOS har jag väldigt sällan egen ägglossning, alltså svårt att bli gravid!
    nica83 skrev 2007-03-18 10:58:27 följande:
    kickanJobbigt Jag brukar vara rätt så bra på att slarva bort sådant jag med... Jag måste nog sortera lite här hemma vid tillfälle!
    Har tappat all struktur här sedan jag blev sjuk, iiiinte bra!!
  • Kickan 84

Mel: Haha, fanken vad skönt att jag är mänsklig!!

Läskigt att svimma!

• Kickan 84

Mel: Har alltid höga krav på mig själv, men har bestämt att bara läsa 50% nu fram till sommaren så man har väl lagt det lite på hyllan och det är nog tur det!!

Vi får hoppas det!!

• Kickan 84

Ja, precis!

Har ju läst 150% denna terminen hittils, och det har ju inte varit någon höjdare direkt!

• Kickan 84

Haha, nej det är inte ett dugg konstigt!!

Har bara C-uppsatsen kvar på hela utb efter detta, så det känns ju sådär, men samtidigt är det bra med färsk examen när man ska söka jobb, så jag skriver den mot slutet av föräldrarledigheten tänker jag!

• Kickan 84

Absolut!

De flesta tycker man är dum i skallen, men hellre det än att stressa ihjäl sig och inte njuta alls av att vara gravid...

• Kickan 84

Mel: Jag är jätteglad, men särskilt njutningsfullt har det inte kunnat vara... hoppas att det kommer!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)