Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Småtokig: Ah, men smaskigt lär det iallafall bli!
När är dopet?
Småtokig: Ah, men smaskigt lär det iallafall bli!
När är dopet?
God morgon!
Mel: Hungrig som fan men ingen frulle hemma! Men men, får ta mig iväg tror jag!
Hur är det själv?
Roligt med huuus, själva bara drömmer vi om hus. Men höstens renovering av lägenheten kommer sitta fint den med!
Vi har ju en hyresrätt och det mesta är jättefint, den är byggd 2001.
Ska tapetsera om i kök + vardagsrum + barnkammaren, sedan ny soffa, nytt vardagsrumsbord plus tv-möbel, vi är skitless på de vi har nu som vi köpte när vi flyttade ihop 2005. Sedan blir det en ny köksgrupp, har spanat in en jättesnygg i ek men har nu börjat bli sugna på valnöt också... svårt val! Sedan ska det även in en skänk i samma träslag i köket.
Barnkammaren ska inredas med björkmöbler som matchar Leandersängen, även om bebis inte kommer bo där med detsamma!
Hej hej!
Nica: Om du inte tempat en hel cykel så säger det tyvärr ingenting....
nica: Fast hur kan du veta det om du inte tempat en hel cykel?
För att man ska kunna se något med temp ska man ta tempen varje morgon, samma tid innan man kliver ur sängen och det från mensens första dag!
Nica: Ja, fast det är ändå inget som går att jämföra så. Är rätt insatt i dessa olika metoder, har ju kämpat som en dåre själv som du vet...
Säger som de andra, hoppas inte för mycket. Din kropp tar den tid på sig som den behöver för att helt och hållet läka efter missfallet...
Nica: Ja, du gör som du vill! För egen del så tror jag att man gör vettigast i att hålla sig undan sånt där så långt det går... man känner sig mer stressad, bättre att bara försöka ha sex!
Nica: Den kommer nog så småningom!
puck: Tror det finns vagnar, iaf på IKEA sundsvall...
Vill också shoppa!!