Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
JO precis... ena håller är väl sparkar och andra boxningar eller knuffar, osså använda huvudet och "nicka" borde ju kunna gå =)
Ja snart får vi hoppas, så vi får veta lite ner trevligt =)
JO precis... ena håller är väl sparkar och andra boxningar eller knuffar, osså använda huvudet och "nicka" borde ju kunna gå =)
Ja snart får vi hoppas, så vi får veta lite ner trevligt =)
Vi får hoppas det, vore ju trevligt med uppdatering =)
Så nu har jag fått papper om FP - det står att jag skall skicka in dem snarast.... betyder det nu, eller att jag kan göra det senare.....?
Som det är nu så vet jag ju inte hur det ser ut frampå, hur det funkar med skolan osv... känns dumt att söka från typ juni, ochså pallar jag itne skolan utan vill säka de 60 dagarna innan???
Ngn som har kläm på det där?
Japps, de har fått in det där första papperet som rapporterar om när det är tänkt - så det är väl det =)
Jo snarast är snarast, men jag tänkte eftersom det är en del tid kvar så kanske man kunde avvakta tills skolan gått 1 vecka eller två, så man ser hur det verkar...
Men om jag fattar det rätt nu så kan jag skicka in från juni, som jag tänkt.. och om jag vill ta det tidigare så "komplettera" med det i efterhand? (när det blir aktuellt) Om skolan skulle bli för skit och jag vill ta det tidigare??
Bra då =)
Då skall jag försöka våga mig på at fylla i också =)
Då kommer en fråga till.. man skall ju fylla i om man vill ha Lägstanivå dagar eller SGI dagar... På hemsidan står det att de 90 första dagarna alltid är SGI dagar.... Men jag som inte har ngn SGI utan hamnar på samma nivå oavsett??
Skall man ändå fylla i SGI nivå på de 90 första dagarna??
Tack =)
Nuuuuu har jag reggat mig på kursen också.. hurra, nu blir det nog pengar i början på nästa vecka ngngång =) Kalas =)
Jag som har panik för att ta hand om 1... jag är van vid barn, men inte spädbarn... det är en jäkla skillnad.... Så får hoppas A är hemma nga dagar i början iaf, så man kan vara två om det hela =)
Så, nu har vi haft lite ekonomiprat här hemma, så nu känner jag mig lite mindre jäktad än igår - vi har kommit överens om att om verkligen allt går åt fanders så får vi gnaga på de besparingar som vi har undansatta för att leva drägligt, och inte bara överleva... =)
Men man får väl hoppas att det inte går så långt.
Verkar öven som att pga den lilla inkomst som jag kan skrapa ihop under detta året gör att jag kan få lite skattereduktion, så man får ngn mer hundring kvar i månaden =)
Dock är jag fortfarande yr och dant när jag står upp.. funderar på vad man skall göra.. om man bara skall ligga ner och dega eller om ngt annat är bättre.... =/
Åhh vad roligt.. eller inte =/
En liten fråga till er kloka damer.
Ella skall ju komma i början på maj - varken maj eller juni brukar vara så väldans varm, speciellt inte på kvällarna. Så någon form av ytterplagg kan ju vara lämpligt att ha... känns lite knepigt att vira in i filtar om hon skall upp ur vagnen eller så.
Men vilken storlek skall man köpa??
Under juli-augusti behövs det kanske inte direkt ytterplagg så då verkar det ju lite onödigt att köpa 62.. men om man köper 56 och hon skulle vara modell större så kanske inte 56 räcker maj-juni om man har otur...
Och att köpa större - som 68 eller så så hon kan ha på hösten.. då lär hon väl totalt försvinna om hon föds med 50...
Ngt förslag hur jag skall tänka??