Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Japps, de har exakt en sådan ring som jag sagt att jag alltid vill ha.... utseendemässigt =)
    Är just att jag tvekar på om jag tycker det är för grått.. att jag vill ha vitare.. men har itne sett den putsade live iofs.. men om det vore så vore det ju trevligt.. betydligt bättre pris, i vitt  guld skulle motsvarande ring koste typ 8 papp...

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

JO vi skall byta också.. just för att det skall passa.. och sedan så har ju vi ynkliga tunna ringar á 199 kr nu.... så det är ju lite svårt att dels matcha och del så är de rätt skamfilade vid detta laget =)

Vi har varit inne och frågat efter titan, men de har inte haft puntsad/blant, utan bara den borstade varianten =(

• Melisabeth

Nej jag ser inget fel på begagnat heller när det är det är fräscht =)
    Minst när det är barnkläder, eftersom de inte slits på samma sätt som vuxenkläder.. vuxen kan man ju slita ut, det gör man ju knappast med barnkläder - iaf inte tidigt när de växer =)

Men jag måste försöka inte shoppa loss... Har tvättat hälften av Ellas saker idag, och inser att vi inte beöhver så mkt mer nu, förutom vissa speciella saker =)

• Melisabeth

Jag tror Anders slår mig om jag köper allt för mkt saker =)
    Eller nått sånt....  =)

• Melisabeth

Jag älskar att shoppa, när det inte är till mig själv.... =)
    Men när skolan sätter igång har jag förhoppningsvis inte lika mkt tid =)

• Melisabeth

Tvärtom mot mitt prob då pucken...

Jag blev nöjd dock, var på apoteket ock köpte deras top.. oki den håller ju inte upp allt direkt, men det satt bättre än väntat, och brösten fick plats.. jisses =)
    Fast skall nog köpa nästa mindre, så den sitter åt lite bättre under... känns som brösten sitter mer på plats då också =)

Jag tror jag skall hålla mig ifån affärer i fortsättningen.. annars kommer jag bara köpa fler saker.... =/

• Melisabeth

JAg har inte kollat nu det senaste.. jag förväntar mig mest att det skall komma in lite roligt med våren.. lite roliga färger och sånt =)

Men jo jag har upptäckt Kapp Ahl mer och mer - de har framförallt snygga killkläder tycker jag =)

• Melisabeth

Tycker en hel del av KAs tjejkläder är väl flickiga för min smak =)
    MEn jag såg senaste att de hade en del snyggt.. men då sånt som är bättre när de blir större.. typ halvåret =)

Jag gillar killkläderna annars.. gillar ju dinosaurier, hundar, elefanter och allt sånt =)
    Även om färgerna ofta är lite trista

Jag skiter i om det är tråkstämpel på det också... jag brukar inte hålla med massan så varför nu =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)