Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Mmmm, men är det itnte bökigt med kläder under träningsdressen då.. eller menar du att de typ "bara" har det på sig??
Tänkte det där med på och av om man är ute och inne omväxlande?
Mmmm, men är det itnte bökigt med kläder under träningsdressen då.. eller menar du att de typ "bara" har det på sig??
Tänkte det där med på och av om man är ute och inne omväxlande?
JAg funderar annars på om man omnte kan sy en sådan där typ "nattlinnepåse" fast i fleece annars... bara att dra över men ändå smidigare än att vira in i filtar
Alltså typ klänning med snörning nertill =)
borde inte vara llt för svårt, bara nga klipp och raka sömmar i lite fleece =)
=)
Me 2
Usch då... låter ju inte alls roligt =(
JO det är väl det som är problemet när folk inte säger ngt.. man vet liksom inte hur man skall göra/vara osv.
Jo vore ju trevligt att kunna köpa, men jag tror ju att dem iaf förstår att det inte funkar..
jo klart det vore roligare att ha det kvar =)
Jag skulle tro det ja.. har inte så god koll på sånt, men det låter ju så iaf..=/
Jo 50 är ju bara att glömma, det får ju hellre vara lite rymligt liksom =)
Grattis Malla =)
Va skönt =)
Malla - nej men en sak mindre iaf - och en rätt stor sak =)
Men testa och gör som vi gjorde.. vi satte och och gick igenom typ "sämsta möjliga" utfall... och kom fram till att ok.. det är illa om det blir så.. men att precis allt havererar samtidigt, det är inte så troligt...
Och om det skulle vara fullt så illa, ja då får vi ta itu med det då, kan ju inte gå under nu för vad som kanske inte alls behöver vara ett så stort problem... även om det är tjorvigt oavsett... Gjorde saken lite lättare iaf =)