Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
taco - du kan få fortsätta här hos oss, jag tycker vi plockar och plockar, men det händer liksom inget =/
taco - du kan få fortsätta här hos oss, jag tycker vi plockar och plockar, men det händer liksom inget =/
Haha, jag hoppar helst över de där 2 veckornas övertid, men jag kan ju iaf förhoppningsvis göra ngt sista månaden innan =)
Struktur har vi kommit fram till att vi måste ha.. vi har så himla mkt saker att vi liksom inte vet vad vi har eller vart... så urrensning och ner i källaren, och sedan ordentlig stuktur, så man inte behöver klä på Ella, sedan på väg ut genom dörre upptäcka att man inte vet vart man lade det där papperet som man skulla ha med sig är.. och springa runt i 40 minuter med påklädd unge att leta...
Iaf inte varje gång...
nica - men om du väger att vänta tills mensen kommit igång mot den oro som du själv känner nu??
Du har ju ändå ungefär de månaderna på dig att lyckas som är "noramlat" och ändå hinna...
DU skall göra som känns rätt för dig, men din oro känns jobbig - alltså det verkar som att du tycker det är jobbigt just nu
Jo men det är ju inte hans kropp, så han har väl inte så mkt talan just i den lilla detaljen tycker jag nog =)
Att ni skall försöka är ju självklart, men det känns ju viktigt antar jag att du mentalt är redo också... Och om du skulle blöda ett tag till så skall ni väl iaf vänta ut den perioden.. kan ni ju se hur det känns då =)
Ja Åre låter ju rätt trevligt =)
Roligare än vår fortsatta städning iaf =)
Nu skall här göras middag - höres =)
Ja HMs rea är inte mkt att hänga i granen inte =/
DU behöver lite mer än vad du får ut.. det försvinner ju lite när de filar till och har sig =)
Jag skulle kunna tänka mig att typ 1½ ring blir 1 ring tillbaka... vet inte hur mkt "spill" det blir, beror ju på hurdan ring man vill ha också =)
MEn jo, att smälta ner ringar som man inte vill ha till ngt man vill ha vore ju trevligt =)
Jo jag har funderat på det där också.. min farmor satte ihop sin förlovning och vigselring så det är en jätteblaffa, och jag har blivit lovad pappas vigselring... och isf en guldarmband av mor.. och smälta ihop till min vigselring.. men det blir väldigt mkt guld, och jag vet inte om jag ens skall ha det.. eller om jag kanske skall ha vitt..
Men annars tänkte jag smälta ner dem och göra ngt till Ella och ev framtida ungar... MEn vore ju trevligt i v-ring just att ha 2 äldre generationer med =)
Jag kan inte heller ha min förlovningring - den är för stor =)
VI tänkte isf smälta ner den och Anders ring också i vigselring och ny förlovningring om vi skulle göra det... A vill ha titan istället så han skall byta till bröllopet isf =)
A gillar tanken på att det inte är så ömtåligt =)
OCh tycker att det är mer "honom" med titan än guld....
Jag trodde jag hade bestämt mig, men stenar blir ju syggare i vitt guld tycker jag.. (tycker titan är lite för grått).. Så om man skal ha stenar så vill jag ha vitt.. men det är ju en kostnadsfråga också.. och symboliken kan ju väga upp en del =)
FAN - jag skulle kolla lite på tradera för att spåna vad man kan sälja.. fastnade bland barnkläderna och vill nu köpa en jävla massa saker istället.. inte meningen