Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

pucken - gud va taskigt =(

v 25 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Nä alltså säljer man ngt som inte är i bra skick så bör man väl skriva det.... Man köper ju inte saker med fläckar i samma utsträckning som ngt som är använt men inte fläckigt =)

• Melisabeth

Malla - du kan få läsa åt mig också
    Jag skulle absolut behöva all hjälp jag kunde få =)

Och jo, ekonomi löser sig på ngt sätt =)

• Melisabeth

Jag vet inte när jag får ännu, men det borde ju bli mitten på veckan eller nått iaf =)
    Fast dem går ju åt direkt iaf..
    Men förhoppningsvis så kan jag låna eller köpa böckerna till kursen av en kompis.. och oavsett blir det ju billigare än att köpa nytt =)
    MEn jag hoppas på låna så kan jag köpa dem senare om de är bra och jag vill ha dem =)

• Melisabeth

Jag skall också gå och lägga mig.. är trött, men hoppas på att Ella vill leka lite innan jag sover =)

Hoppas ryggen håller en natt till också =/

Nattis =)

• Melisabeth

Haha, halvbo ihop, det är ju kalas... kommer så väl ihåg när A knatade hem till sig emellan åt för att göra ngt smått, hämta mer kläder eller annat =) *myser*
    Tänk om det kunde vara så igen

Vi var på fötterna tidigare än vanligt här idag iaf, men jag var duktig nog att äta frulle och dant som omväxling, innan jag loggade in =)

IDag blir det stor städ och tvättdag troligen. tvättstugan är bokad iaf.. så det skall väl bli av.. får väl se hur det går med städningen =)

• Melisabeth

Byta till mindre kläder.. nej det har nog sällan hänt... *längtar*

• Melisabeth

Nä nu är kaffet urdrucket, så nu blir det städa.. kikar in lite då och då och håller ett öga på er =)

• Melisabeth

Albin - gud vad sött =)
    Ett namn jag skulle kunna tänkt mig på pojke, men som A nog hade vägrat.. =)

Skönt att höra om normal också.. och inte bara taco och Frus märkligheter... Kan man ju känna sig lite lugnare ju =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)