Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Vi funderar på om vi skall "sno" svärisarnas tripp trapp, eller om vi skall satsa på sådan där som man fäster i bordet.. den tar ju inte så mkt plats iaf =)

Skrivandet går sådär.... men men - jag får dessert iaf =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Ingen aning om hur tungt bordet behöver vara eller så.. får man ta reda på... Men vårt bord är varken dyrt eller nytt och snyggt, så märken kvittar - är ju då "vältaspekten" som man bör undersöka... Känns inte aktuellt att skaffa nytt snyggt bord heller när man snart har ngn som kommer banka och kladda på det, bättre att spara tills hon vuxit förbi den åldern =)

• Melisabeth

Men vaddå, skulle bandet kollapsas när ni fick hem det eller vad?

• Melisabeth

Nä nu får det vara nog med uppsats för mig - sova.. "tidig" lektion imorgon =/

Nattis

• Melisabeth

Svinkallt =(

Morrn morrn.. Inatt hag jag drömt uppsatser åt alla håll och kanter, tyvärr minns jag inget somkan vara till hjälp.... Känner mig stressad som tusan här på morgon/fmkvisten, och ser inte alls fram emot föreläsningen idag.... men men, vad kan man göra?

*själper i mig kaffet och rusar iväg ett tag*

• Melisabeth

SÅ - jävla skitdag igen... skolan är verkligen inte vad den skall va.. är helt sjukt dåligt ju.... Man kan bli less för mindre, så nu känner jag mig totaltnere och minsta motivation jag hade har flugit sin kos helt...

Vill bara kura ihop mig i soffan och grina fram till maj....

• Melisabeth

pucken - sjukt mkt är det.. men jag kan ju inte ta ledigt vare sig på ena eller andra sättet, lär ju knappast få tar i annan "inkomstkälla" än csn i nuläget... och utan csn går allt åt h-vete......

MEn mammaledigt låter trevligt =)

• Melisabeth

Pucken - jo det kan jag ju iofs, men dels så räcker inte det jag skulle få ut (för oss sammanlagt med Anders inkomst), och dels vill jag helst inte slösa dagarna innan... Men krisar det har man ju inget val.. men skulle kännas så fel pga skolan som dummar sig..

(jag tycker att om en kurs skall ges på huvudsakligen engelska skall det stå att "kursen ges på engelska" inte att läraren själv bestämmer sig för det när hon har lust)
    Är sjukt mkt uppgifter på kort tid, och saker som hör till uppsatsen skall vara poänggivande= betygsgrundande i 2 första delkurserna som INTE är uppsats.... Så uppsatsen blir totalt på 13-14 poäng istället för 10... ? det plus de Vanliga 10 p i första 2 delkurserna.... =/

*irriterad på helvetet*

Inte er alltså =)

• Melisabeth

Nä idag är ingen barndag för mig heller tvärr, behöver inte heller mer huvudvärk än jag redan har =/

ÄR väl bra om ni får sälja sakerna.. hon skall ju låna pengar av er var det väl.. så ränta =)

• Melisabeth

Tja - jag kan antagligen åka ngt senare om det kniper, om jag inte får världens foglossning som binder mig totalt vid stillasittandes =)
    Fast det beror ju på hur mkt senare då iofs =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)