Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Haha - låter roligt =)
    Men jag vet precis vad du menar... jag har blivit påverkad av hur lite som helst efter mina vita månader som jag har ibland =)

Hmm - nu har jag lagt in bild sedan igår, men jag tycker inte det var ngn direkt synlig skillnad mellan 22+4 och 24+6..... Jaja, den är ju ivägen iaf =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Haha, jag som inte tycker mina bilder blir ngt roliga alls.. avskyr att midjan är kvar, har som en "grop/fördjupning" runt naveln - som inte är naveln då.. så har inte den "riktiga rundningen".... Folk glor, undar väl om jag är garavis eller fet.. Men men..

Jo den lär väl inte bli mindre i vägen med tiden =/
    Men men, om hon bara håller igång bra så man märker att hon mår bra så =)

• Melisabeth

Hundar - Tur att inte A har sett dem, han är jyckegalen =)

Jag vet inte vad folk tror, är ju ingen som säger ngt, bara glor =)

Men vi träffade en lärare/studierektorn på statsen idag, som både jag och A har haft och känner mkt väl - och han sa inget alls - och han kan ju knappast missat magen liksom.. eftersom jag dessutom så - " så långt jag nu hinner" om terminen... Man tror ju att om folk tydligt ser att man är gravid att de säger ngt... Medans när man inte är säker, utan att folk kan vara bara feta, säger man inget... Men han har huvudet bland molnen så =)

Men men, jag stör mig på midjan iaf, jag vill ha en slät fin kula =)
    Fåfäng är man ju alltid =)

• Melisabeth

Pucken - vår gnisslar också.... OM man använder "hela kroppen" och kränger så gnisslar den.. men om man håller sig väldigt rakt och still och bara jobbar från höften typ, då låter den inte alls lika mkt.. gnisslar iaf inte =)
    Men det är ju meningen att man skall kunna träna hela kropen ju, och inte bara låren =)

• Melisabeth

Gaaaah =)
    Sådana har jag inte sett här i stan... synd, var ju fint ju.. A skulle bli överlycklig =)

Ibland undrar man om folk är knäppa - Svärmor ringde idag - hon har köpt ny bil.. så nu har vi hennes gamla mer än bara till låns.. (2 pers och 3 bilar är ju lite överdrivet liksom)... Jag är fortfarande så paff.... Gäller det verkligen att A får jobbet - så vi kan ta över försäkringarna osv kostnadsmässigt.. känns lite fånigt att både "få" bilen och att de skall betala allt på den.... (Det är inte sagt rent ut att vi får den, men det är liksom lite undertexten - just då de inte kan ha 3 bilar, och de tycker att den vi har nu är "för dålig för vägarna där uppe" (vilket iofs är sant, men ändå)

Jag slutar aldrig förundras =)

• Melisabeth

Får leta upp och bunkra.. A kommer inte släppa det om han får se =)

JO det var ju snällt, men jag blev så paff.. och sedan så vet vi ju inte hur mkt försäkring, reparationer osv kommer kosta... Det är ju inte en skitny bil, så den har ju lite skavanker... Vore ju trevligt om man visste vad det skulle kosta i månaden... är ju surt om det blir krisigt med pengar, och ha det att betala på... Vill ju inte låta dem betala sådana kostnader hur långe som helst =)

Men ännu större anledning för A att ta sitt jäkla körkort =)

• Melisabeth

Självklart skall du roa sonen =)

Jag skall försöka måtta till mitt första försök på ytterplagg till Ella =)

• Melisabeth

Åhh valpar som är så söta =)
    Kul när de har ngn att leka med =).. bor de nära eller, så de får utbyte av varandra?

• Melisabeth

Fru - det är en Daihathu - vet inte stavningen =)
    Världens minsta bil typ.. men man tar sig ju fram och tillbaka iaf =)

Vet inte om jag vågar säga att vi fått den eller att vi "lånar" fortfarande.. men skit samma - de lär ju inte behöva 3 bilar samtidigt, så vi har väl full förfoganderätt eller nått =)

JO det är trevligt med hundar på landet.. de blir ju så glada att springa runt och busa =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)