Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Haha, tina glass på elementet =)
Malla - skönt att det redde ut sig =)
Haha, tina glass på elementet =)
Malla - skönt att det redde ut sig =)
Glass kan man äta när som, om det är god glass =)
UT och gå i detta väder tycker jag låter mindre normalt.. men ni kanske inte har det lika illa som här??
Jag vet inte, men som det är här iaf, har jag svårt att tänka mig att ungen skulle somna iaf.. viner ju som bara den och snön piskar.. låter inte vilsamt.. Men de kanske är så nerbäddade att inget rår på =)
Ahh, här blåser det på tvärsen och snöar... så minsta lucka i klädsel eller annat = snö under... Får hoppas det ger sig =)
Men trevligt att se bilisterna utanför på 90 vägen i sådär 60 i snitt =) Händer ju inte ofta.
Nej avklädning låter inte enklast.... =/
Pulka ja.. vi som har världens kulle precis utanför =)
Ajajaja, har sovit så dåligt... Magen är förstor och "öm" för att kuna sova framåtlutad, det gör ont och jag mår illa av att sova på rygg, och foglossningarna gör ont när jag försöker sova på sidan.. vad blir kvar??
Får sova stående eller nått inatt tror jag =/
Eller komma på ngt annat bra =)
Skönt att det gick bra Kickan!
JO jag funderar på det, om man skall palla upp nga kuddar... då kanske trycket på ryggen inte blir så farligt =)
Finns ju värre saker än att sova illa - man får ju stunder inimellanåt.. men kanske inte väldiens bästa uppladdning iför skolan direkt... Men skall testa kuddar - bara att rota fram =)
Man brukar bli rätt trött av att vara ute, så bra knep =)
A skrattade lite åt bilden iaf =)
Han är öm i kroppen efter att spelat Wii igår - han klagade friskt när han kom hem igår, fast han lyste som en barn samtidigt =)
Pucken - haha... jo man får ställa det ekonomiska mot att bli av med gubben då och då så han får spela och umgås med grabbsen =)
Men han SMSade hem och menade att "det här måste vi ha, kommer Ella tycka är jättekul" ... Han har lärt sig precis som jag att man skall "skylla på Ella" när det är ngt man vill ha =)
Ang kudde - jag hade det för ett tag sedan, men tyckte inte det hjälpte ngt vidare.. men det har ju blivit värre nu, så det kanske blir större skillnad... får testa =)
Mysig bild Pucken =)
Anders blev skitglad i tröjan för övrigt.. Så sådana skall visst letas upp =)
Kanske finns i Sholm när vi kommer dit om de inte behagar dyka upp här =)
Men... nu snöar det igen.. skall det inte ge sig?
Är så sugen på scones. kanske man skulle bakla det ikväll och mysa med när A jobbar.. lite tröst sådär..... Nej fy på mig, mat är inte tröst =(
Men det är gott =)
Pucken - JO det blir helt klart att avvakta här också.. Tänker inte ens försöka få ihop det ekonomiskt att köpa det, innan A har jobb eller vettig inkost... JAg lägger inte mina CSn på det i nuläget liksom =)