Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Vi brukar inte ens ha ngn inkomst på hela sommaren, så vi brukar spara så man klarar samtliga månader på det vi får... (eller jag får nu)... Så lite i maj till september brukar det bli...

Får hoppas det blir bättre i år.. A lär ju inte få semester om han får ett jobb nu, så det skulle ju vara inkomst.. och FP är ju mer än inget =)

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

NÄ det blir man ju inte glad av =)

Blev scones här idag också.. A tyclkte det var så gott, och var rätt kul att "baka" ihop =)

• Melisabeth

Middagen här var rätt ok den med... couscous och wokade grönsaker med lite köttfärs.. och sweet chillisås =)

• Melisabeth

Nu kommer pengar in igen, men gud vad jag lnskar att jag hade en miljon liggandes och "skräpa"... finns flera trevliga hus till salu nu som jag mer än gärna skulle vilja ha.....
    Centralt, frächt.. ett har pool och lite diverse bra saker =)

• Melisabeth

Nä, skall till BM imorgon kl 8.00 så jag skall nog lulla i säng, så vi orkar kravla oss upp imorgon

Nattis =)

• Melisabeth

Haha, låter som en metod Pucken =)

Så nu är BM avklarad - allt verkade bra, känner mig synnerligen nöjd med
    blodglukosen på 4,2... tom. lägre än när jag tog det i början =) Så skönt att det återhämtade sig efter höjningen till 6,0 för nga veckor sedan =)

Magen låg prick på mittstrecket och hjärtljuden låg på 145 så hon verkar må fin fint =)
    Glömde tyvärr MP3spelarn så blev inga inspelade hjärtljud idag... får ta det nästa gång igen istället =) Enda som jag klagar över är BT som jag tycker är lite högt, men ligger ju inom det normala så man skal väl inte klaga =)

Så än så länge är hon ett riktigt A-barn =)
    Wiiiii

• Melisabeth

Öhmm, låter ju normalt av dem... =/

Grönt klägg låter ju inte heller så trevligt, men bra att det kom ut iaf =)

• Melisabeth

Så =)

Bidde såklart shopping idag igen när vi var på stan... Men var en del som var halva reapriset och en del nersatt så blev inte så mkt pengar för en del saker iaf =)
    Vore smart att köpa vinterkläder nu när det är billigt.. men man vet ju aldrig när vintern kommer och om hon är liten och drar 68, eller stor och drar 80 när det är vinterdags, så känns lite vanskligt... men men =)

Ang dra med gubbar - Jag har ingen aning, beror väl på vad gubben själv vill och vad alternativet för honom är.. är det att spela bandy med svågern så följer han nog hellre med och fikar ;-D

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)