Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Vi skall ju till S om 2 veckor eller nått, och då bör de väl finnas kvar... eller har de haft dem länge så det är läge att byta ut tror du??
    Men hur stora hål blev det egentligen.. låter som de är skitstora... =/

v 26 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Pucken - Ahh, men då får man hoppas hålen sitter på lite dolda ställen iaf =)
    Men de finns på alla Lindex där eller??
    Det kommer säkert hit också iofs, men "försenat".. vi är ju lite efter här på landet =)

NU skall jag kliva upp ur sängen och äta frulle =)
    Vi skall fortsätta vår röjning/städning ett tag innan A skall till jobbet.. weee vad kul, eller nått =/
    Men skönt när det är gjort =)

• Melisabeth

Jisses vad ni skriver när jag är borta, man hinner ju inte med att läsa ikapp =)
    Nu är Ellas tvättade kläder tillbaka i garderoben iaf =)

Jag fick nästan A att köpa ngt på Po.p igår
    Men bara nästan =)
    Men jag fick ngt att skratta åt iaf...

Egen tvättmaskin, ja gud så skönt.. nu hade vi ju tvättstugan höromdagen, men jag tvättade Elas kläder uppe eftersom det inte blev så stora omgångar, mkt bekvämt, de tar ju inte så stor plats att torka heller =)

NÄ blir att fortsätta lite till här nu. måste ju utnyttja A innan han drar till jobbet

• Melisabeth

Räckar folk med att man nr 1 kommer ha sex väldigt omgående, nr 2 kommer bli gravid direkt man har sex... Hmm jaja =)

• Melisabeth

Jojo, det är ju möjligt att man har, men alla har det väl knappast.. och det är väl absolut ingen annas "angelägenhet" om eller när man har det =)

• Melisabeth

Man kanske skall njuta lite av den man har först, innan man ger sig på nästa =)

• Melisabeth

Vad jag funderar på är om man njuter på samma sätt om man går runt och typ mår illa över tvåan =)

Jag har ingen aning, men utifrån hur jag har mått under dessa månader så tror jag att jag skulle vara en ursel mamma åt ett spädbarn om jag skulle gå igenom det igen..
    Men det beror väl på hur man mår också antar jag =)

Vad fan- jag skall klara av den här först, innan jag ens överväger fler =)

• Melisabeth

Pucken -

Fru - nä precis min tanke.... =)

lollo - jag har "gett upp" planerna på bröllop för stunden med tanke på trollet =)
    Men var där innan jag hamnade här =)

• Melisabeth

lollo, jo vi tänkte gifta oss i sommar... men eftersom bebis kom emellan så får det vänta... Vi trodde inte vi skulle lyckas fullt så fort =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)