• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

alltså. undra vad som händer om vi sätter oss emot. hon på hyresgästföreningen sa att det kan gå till domstol till slut. för i mitt huvud går det inte ihop. och dom hittar inga fläckar på mattan heller. iof verkar dom inte ha flyttat badkaret....
    kan en katt komma in i en 5 cm bred springa?
    hon sa att OM det skulle gå till domstol måste pitebo kunna bevisa att mattan var så skadad att den behövde bytas. Men om det inte finns några fläckar, hur sjutton ska dom kunna bevisa det då?

• letw83

okej. nu har jag pratat med bovärden. han hade flyttat badkaret. inga fläckar fanns. Han har skurat med ett starkt skurmedel som man har för soptunnor ute. lukten försvann visst nån timme men kom tillbaka. han har varit där flera gånger och han säger att det knappt går att vistas på toan.

• letw83

han säger att enligt tidigare erfarenhet av kattpiss blir det inga fläckar. grejen är den att han säger att även våtrumsmatta drar åt sig doften. men vad gör man. andreas vet ju att katterna inte har pissat därinne. men vad hjälper det.

hgf har inte varit där och kollat.

• letw83

han påstår att om toadörren är stängd så luktar det mer. vi hade den inte stängd från och med fredagen när vi flyttade ut tom tisdagen (två veckor senare) när vi hade städat det sista.

vi ska ringa han som bor där och höra om vi får komma och lukta.

• letw83

det går inte ihop i mitt huvud heller. vi har ju duschat där förtusan. gått på toa. haft dörren stängd. vi har ju haft dörren stängd när vi inte har varit på toa. då borde det ju ha luktat när vi gick in.

ingen utom ni tror på oss. och klart som tusan är väl det. alla tror väl att vi motsätter oss för att slippa betala.....

jävla samhälle.

• letw83

suck. nu har jag ringt allt och alla. imorgon ska en anticimexgubbe dit och kolla. hoppas att det ger nåt positivt. vi ska oxå dit en sväng imorgon.
    fan vad less jag blir. bara skit. blä

• letw83

nej, men tydligen gör det det. måste ju vara grannarna eller nåt.

• letw83

puck
    vad tyckte du förresten om min suuperlååånngga mejl?

• letw83

tycker vi iaf är 7 st som är här för det mesta sen är det en massa av och påare.
    Jag- planerar barn sep/okt (lite halvhemligt)
    mel- en flicka i maj
    fru i - wilmas 6 mån
    puck- agge 9 mån
    småtokig - albin 3 veckor?
    taco - johanna 1.5 månad
    malla- väntar tvillingtjejer till sommaren

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)