• CaMi

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Mel: Hur gick Andreas låt förra året? Texten alltså? Jag satt och funderade på vad det var för låt, men jag kan inte för allt i världen komma på det... Det var samma sak för mig med hans låt då nämligen... Gillade den inte speciellt men den växte eftersom. 

• CaMi

pucken: Jag har en vän som oxå tycker måns är jobbig. Beror det på nåt han har gjort i en såpa eller är det hans personlgihet? Själv tycker jag han är SÅ charmig. När jag såg honom för första gången var det i Så Ska Det Låta och då trodde jag han var en ny musikalartist! Han hade nämligen så ycket utstrålning när han sjöng.

Fru: Jag har problem att skriva med två händer till och med. Bokstäverna hamnar aldrig i rätt ordning och inte blev det bättre med den här bärbara som har så litet tangentbord!

• CaMi

Just det ja! Sing for leve, sing for joy, sing for every man and woman, girl and boy, sing a song, a simple melody! Nu kommer det tillbaka! 

• CaMi

Malla: Min svärmor sa ju att jag skulle se det idag! Minnet är väldans kort märker jag. Var det nån kändis med vad? Var det skarsgård (nån av dem) eller hur var det?

• CaMi

taco: Det har du rätt i. Och jag vet inte om det blir så mycket bättre artister och låtar. Det är ju så mycket skit med i delfinalerna så det slutar nog på samma sätt som om en jury hade valt ut deltagarna!

• CaMi

pucken: Har du kollat blocket, haftet och tradera? Fast det är väl klart att du har. Har du nån bild på skorna? Tror jag vet vilka det är, men jag är lite osäker...

• CaMi

Malla: Okej. Bra koll jag hade då, jag trodde det var en lång serie, inte bara en miniserie! Då är det väl ingen idé att se i morgon eller när nu sista går... Torkel... Känner igen det. Har han spelat skinnhead i nån film?

• CaMi

malla: Okej inte skinnhead då kanske! Det var nog den filmen jag tänkte på säkert.

• CaMi

fru: Så himla gott med frukt. Köpte blodapelsiner får nån vecka sedan. Undrar om de går att äta än. Ligger i fruktskålen i köket... *mums* Jag är då rent hungrig. Och jag borde INTE käka den här tiden. Allt sätter sig ju runt magen och på höfter och lår...

• CaMi

Men hallå! Vilket matsnack! Jag är ju hungrig... Kan ju inte äta nåt mer ni. Klockan är ju nästan 22... Fast ett rån är väl knappast så ontyttigt. *hålla tummarna*

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)