• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • Melisabeth

letw - du missade den biten i din fina summering av oss i tråden tidigare

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • letw83

mel
    haha iaf så skaffade han en etta innan han träffade mig som det var/är inflytt på den första. men det blir nog bra eftersom ingen av oss har vidare inkomst. får bli tillfälligt och så skaffar vi en trea närmare sommaren med plats för lite barn

puck
    kika under egensydda saker så ser du två par helrandiga byxor. har nog tänkt sy nån heldress av det oxå.

nu ska jag gå och umgås lite med A innan hans kompisar kommer på en timme. sen är jag tillbaka.

• pucken

micke och jag flyttade också ihop supersnabbt. första veckan sov jag här över helgen. helgen efter sov jag här, åkte till min faster för att hämta min väskor och drog därifrån =) min mamma blev tokig på mig.

• Melisabeth

Just det.. letw - rådfrågning...

A har promp bestämt sig för att Ella skall ha en sådan dress som Maggie Simpson... Hennes oranga stjöstjärna... ngt tips på hur man enklast/lättast/snyggast/bäst fixar det??
    Jag hotade med att han får göra den själv, men det gick inte för sig...

• pucken

letw
    vad gör man inte för kärleken? och min faster vägrade ju låta mig betala nåt så jag ville inte bo kvar =)

schyssta buxor! diggade de som hade ränder åt båda hållen =) ska kanske beställa lite tyg sen när jag sytt upp all plysch.

• Melisabeth

VI var ju lite duktiga på att hålla oss isf =)
    Iofs, från att vi var uttalat ihop så sov vi alltid hos mig.. han gick typ hem på dagarna och bytte kläder eller så.. första veckorna.... men efter nga veckor tog han med sig en väska med saker, fick egen låda osv.... Men tog ju nästan 5 månader innan vi sa upp min lägenhet, och då hela 7 innan vi flyttade in i hans ynkliga 1 på 28,5 kvm =)

Han hade ju så låg hyra att det nästan var värt att ha hans lya som "extra garderob" första tiden =)

Åhh om man tänker på det är är det ju snart 2 år som vi har heltids och totalbott ihop =)

Jättefina byxor Letw =)

• letw83

puck och mel
    tackar

puck
    is du kolla om ohlssons hos dig har kvar den turkosa plyschen. här är den slut och beställningen är restad. samma färg som småtokigs byxor är det. köp 2 meter isåfall så får du pengar. kan ta det när jag kommer ner. ingen brådska men vill ha mer.

mel
    vad är det för nån. minns inte att jag sett nån i serien och vi hittar inga bilder på nätet.

• letw83

nu duschen, sen middag. sen är jag tillbax.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)