• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

letw
    tror inte min ohlssons hade den färgen alls. men jag kan kolla nästa gång jag är i stan. vill ju shoppa lite kläder, och vi får ut rätt mycket från csn den här månaden =) vill shoppa nu, micke vill shoppa när pengarna kommit =(

• pucken

mel
    haha micke tyckte att agge skulle ha en sån dräkt =)

• Melisabeth

Anders har tvärbestämt att hon skall ha det.. men vore ju smartast när hon är liten då.. innan sommaren och hon ändå inte är så rörlig.. verkar itne så himla praktiskt sedan till hösten när hon börjar bli stor nog att "vifta runt" =)
    Fast orange passar bättre till hösten.. eftersom han såklart vill att den skal vara orange också.. *himlar med ögonen*

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • pucken

mel
    den där skulle jag inte visat för micke =) verkar som om jag ska sy en ändå.

• Melisabeth

HAHA =)

Jag får gömma den för A då, och säga att jag inte har en aning om hur man skulle kunna göra =)
    Fast om man kollar på den bilden ser det ju mest ut som att man gör ett helt bakstycke och delar framstycket typ... och ngn specialare så luvan blir vettig antar jag =)

• pucken

tror inte den är så svår att göra faktiskt. men agge kan inte ha en, han vevar för mycket med armar och ben =)

• Melisabeth

NEj det är ungeför så jag tänker också.. att det kan funka som overall/åkpåse typ precis i början.. är ju inte jättevarm i början på maj.. iaf inte kvällarna =)

Ohh svärmor ringde och frågade snällt om vi kunde vara hundvakt =)
    Och hon var helt med på att att om vi inte kan (för så kan det ju vara) så skulle vi höra av oss när vi kollat upp det bättre =)
    Respekt.. de tycks ha lärt sig ngt =) *håller tummarna för att det inte bara är tillfälligt*

• letw83

mel
    en sån där är nog jättelätt att göra. vill du göra den själv eller ska jag sy den?

• Melisabeth

Vore kul att testa.. antar att A kommer lägga sig i lite också så =)
    Men jag tänkte att man köper ngt "Billig" och testsyr i.. så man ser hur det blir.. innan man gör på riktigt =)
    Gäller väl bara att få snygga ändar, blixlåset rätt samt vettig form på luvan =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)