• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

jag älskar att klappa på mina garnnystan =) bara för att det är så fiiina färger på dem. ibland tycker jag bara det är sorgligt att behöva virka nåt av dem =)

• pucken

nu äntligen har idat skickat en ny rosa jumpsuit till mig! får en i 86 istället för 80 som jag tog från början. underbar butik den där elva små troll!

• letw83

jag höll på ge andreas kompis en hjärtinfarkt nyss
    han frågade var jag sydde för nåt. först låtsades jag inte höra och så frågade han igen. då svarade jag barnkläder. varför då sa han då. vad tror du sa jag sen kom andreas och räddade honom från en för tidig död och sa att jag sålde kul att retas lite

• pucken

haha rätt åt honom! jag gjorde likadant med mickes polare, dock via nätet. micke sitter alltid och tjattrar med sina polare i mirc, och han får aldrig svar på det han skriver. jag tyckte lite synd om honom och skrev att vi väntade syskon till aggs. och snacka om respons! haha skitkul =)

• MallaMojs

Bläää... Nu kommer gnällmaja in igen Sååå less, och nu har vi städat undan julen och en massa annat skräp Jobbigt värre... Å huvudvärken vägrar ge sig, måste nog festa tilld et med en alvedon

• pucken

malla
    inte alvedon när man är gravid! *ajabaja* man avråds från värktabletter med paracetamol.

• MallaMojs

pucken...det står det NADA om i FASS... Men men, alla värktabletter är slut ändå så... *suck* J*vla tablettmissbrukare man bor tillsammans med alltså

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)