• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

klart wilma alltid är söt!

var kan man åka på vintern om man vill ha värme? funderar på om vi ska skippa thai och åka nån annanstans som inte är sååå långt bort.

• pucken

kanarieöarna är helt uteslutet, micke vill inte åka till sverige två =) aja, får se.

• pucken

micke föreslog egypten, men det är typ 90 % sannolikhet att man blir kass i magen, och det vill inte jag =) blir väl thai i slutändan. svärfar kommer förresten hem på fredag, och hans tjej hade köpt en massa kläder till agge =)

• pucken

ingen semester utan glass! gud fru, du glömmer vem du pratar med =) glass är livet!

• pucken

lost är faktiskt rätt bra när man sett typ 15 avsnitt =)

synd att vi inte kan åka iväg på hösten pga skola, annars skulle jag vilja åka till grekland eller nåt sånt.

• pucken

jag vet bara inte om agge är redo för lång restid, han har svårt att sitta still =) grekland är ganska nära så det passar bra isf, eller italien som jag vill till.

• pucken

nä, så himla dumt. visserligen skriver jag uppsats hela nästa termin men micke verkar inte ha samma möjlighet att ta ledigt. men det löser sig.

nu ska jag hänge mig åt lost!

• pucken

hjälp va trött jag är! får skärpa till mig och lägga mig tidigare när jag har skola *gäsp*

• pucken

jaha, min faster bor på andra sidan vägen där. trevligt =) inte om min faster, utan jobbet.

nu ska jag dra mig mot tåget! ska bara kolla att sl inte bråkar =)

vi ses! lycka till på jobbet!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)