• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

just ja, jag har en fråga om fp. visst måste man ta ut en fredag eller måndag för att ta ut fp för helgen? vi tänkte plocka de där 60-kronorsdagarna så vi blir av med dem. kan vi lägga undan dem till thailandresan.

• pucken

synd att micke inte tagit ut 180 vanliga dagar än, så han måste ta ut 1,5 månader till. och det här faller inte under ämnet pengar, utan semesterplanering =)

• pucken

fr
    du får ser igång ett party till ska du se!

• pucken

vi måste spara ihop 22 papp iaf =) verkar lite krångligt men va fan.

• pucken

fru
    ingen aning, men jag tror att de ska ha fattat beslutet iaf.

• pucken

fru
    vi åker väl över jul och nyår tror jag. då är svärfar där också =) han bjussar förhoppningsvis på käk och boende, men annars har han kontakter och kan fixa billigt hotell.
    fast det är ju det att vi måste spara 22 papp utöver de pengar vi har, för vi måste ha en slant för sommaren nästa år också. men jag har räknat och jag tror att det sa gå =) totalt måste vi alltså ha över 20 kvar på sparkontot efter att resan är betald. nog om pengar. vad ska jag ha för svull till lost?

• pucken

nu har jag låtit den fläckiga katvigdressen ligga i blöt med vanish, kör den i maskinen nu. får se om den blir renare iaf. jävla traderasäljare som luras! *arg*

• pucken

blev ingen burgare =( de har inte öppnat än! fick bli godis, kex oxh ost istället.

• pucken

fru
    vad ska boken på odenplan och göra? är den inte lite ung för att ränna på stan =)

• pucken

så, har "läst" mina kapitel och nu ska jag snart ta ett varmt bad! sen ska jag göra en liten litteratursökning och avsluta kvällen med ett par avsnitt av lost =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)