• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

ärligt, jag är jättebesviken på min kusin. hennes son fyller ett imorgon och de ska ha kalas för familje och vänner idag. tror ni jag är bjuden? tycker det är taskigt, hon tjatar ju om att vi måste ses oftare och att agge och hennes son ska få leka. jag vet en familj som INTE får komma på agges kalas iaf.

• pucken

taco
    jag håller med! va fan, om hon vill att vi ska träffas oftare kan man väl bjuda in en på kalaset? vi hade tänkt bjuda dem men det skiter jag i nu. så kan de sluta snacka om att vi mååååste ses.

• pucken

tog fru ännu mer sovmorgon tro? hon var inte online länge =)

• pucken

kan ni inte vara ta en tur i stan? kolla på kläder och sitta på nåt mysigt fik. skulle jag vilja göra =) men jag har läxor.

• pucken

men jag trodde killen var hemma =( såg inte att han var bortrest.

• pucken

undrar när hamburgerbaren öppnar... är sugen på en stor flottig hamburgare med pommes! som sagt, om jag inte visste bättre skulle jag nästan kunna tro att jag är gravid =)

• pucken

ja men gör det! så har du slagit två flugor i en smäll =) kan knappast bli bättre.

• pucken

fru
    micke undrar hur mycket du tjänar på att sälja, han menar på att jag blir utnyttjad =)

• pucken

fru
    näää men indirekt är jag ju tvungen att köpa nåt *harkel* annars kan man ju inte ha party =)

nä, om jag ska ta och läsa sista sidorna på första kapitlet. kan vi se några avsnitt av lost sen, efter att jag köpt nåt att svulla på.

• pucken

äh jag skiter i det här kapitlet, har ju läst samma sak i andra böcker typ 1 miljon gånger.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)