Inlägg från: VIXIE |Visa alla inlägg
  • VIXIE

Halmstad tråd!!!!!

Hej alla!
    nu är vi hemma igen efter lör/sön i Götet.Min man som är "riktig" Göteborgare satt och sjöng och visslade och bara mumlade hur MYSIGT det var att komma HEM på vägen hem i bilen.Tyder väl på att han trivs i lilla Getinge..? Annars var det jättemysigt på Liseberg fast vädret kunde varit bättre... Nu vet jag vad jag saknar med Göteborg,Sushi på Japanshop,Noa Noa och att kunna handla lite då och då och lyxa till det på Lush. Men men pettitesser.. Ha en mysig söndag
    magdalena: Jag är klassförälder och är med Martinas klass på Bongo 11/12 och det är Luciasimmning på Sannarp/Laxen på sön12/12
    Kram Vixie

• VIXIE

Magdalena:
    Kramar tll dig från oss och Sahra vill nog krama sin favvoTotte med..
    Vixie

• VIXIE

Magdalena:
    Vixie

• VIXIE

Magdalena:
    Vixie

• VIXIE

Jool:ulkortet var ju toppen snyggt!!
    vixie

• VIXIE

Jool:ulkortet var ju toppen snyggt!!
    vixie

• VIXIE

Delfin :Nu har jag hittat hit ,du pengarna kommer inte förrän den 23/12 srev ett inlägg om det under föräldrapenning. För....ade försäkringskassa
    barnbidraget 23/12 och föräldrapenningen den 27/12 hade jag inte av en händelse råkat ringa dem hade jag aldrig fått veta. Förbannade skit vi hade behövt pengarna tidigare inte senare.
    gumlan: jag håller tummarna för dig stenhårt ni får säkert en lägenhet efter nyår!!!
    kram Vixie
    sahra började klappa händerna i går till Allrams tvättbjörnsorkester,såg jättekul ut!

• VIXIE

Hej alla!
    hoppa att era bebisar kommer snart,det är ju snart Nyår!!
    Sahra fick en tand i julklapp,juldagens morgon var det vasst i munnen.
    kram vixie

• VIXIE

Delfin
    Hoppas att din "klädhög" passade Evelina,synd att hon sov.
    Kom hem från akuten med Martina för ett par timmar sen. Hon skulle städa upp nåt under sängen och får världens träspeta in under lillfingernageln.Trodde först att jag kunde hjälpa henne men sen vände hon på fingret och jag såg att den gått så långt som under där nageln börjar.Stackars barn hon grät och hackade tänder hela vägen in men hon var jätteduktig. Det är inte första gången vi har övat på att andas lugnande som tur var.Hon fick komma in med engång,fick först två bedövningssprutor men det gjorde så ont och den satt så hårt fast att hon fick en tredje men det gjorde ändå ont när han äntligen fick ut den.nu äter hon penecellin så hon inte ska få blodförgiftning. Fick med stickan hem,vi mätte den drygt 1,5 cm och den syntes inte ovanför nageln. Att jag inte svimmade!
    Hoppas att svullnaden gått ner till imorn
    go natt Vixie

Svar på tråden Halmstad tråd!!!!!