Halmstad tråd!!!!!
Delfin.
Glömde säga att Johannas kläder passsade jättebra tur att hon har en sån liten rumpa.Hon blev jätteglad.
vixie
Delfin.
Glömde säga att Johannas kläder passsade jättebra tur att hon har en sån liten rumpa.Hon blev jätteglad.
vixie
Grattis Lilla fru H han var ju supersöt,det känns jättelängesen fast det bara är 8 mån sen.
Skönt att det inte var nåt allvarligare med Evelina.
Vixie
Gott Nytt år på er alla1 Idag har vi haft den traditionella grillningen i trädgården,grannarna tycker nog att vi är lite konstiga men det struntar vi i.
Sen kom verkligheten i fatt oss,var inne och kollade på en lista över saknade i Thailand( då mannen kollade efter en jobbarkompis) hittade bild och namn på en "gammal" kompis vi umgicks ganska mycket för ett par år sedan, har bl a varit i Roskilde tillsammans två gånger. Han och hans flickvän var i Khao lak och är troligtvis helt borta.
Känns ganska overkligt,har en massa bilder här på honom och så,har ringt runt till gemensamma vänner som inte sett listan men nåt säger mig att det antagligen inte är den sista man känner på nåt vis listan oc så.
vixie
Ullet: Sahra har ätit smörgåsbitar sen hon var ca6 mån. Hon äter både med skinka, philadelfia och stark ost. Bara mackan är mjuk och i små bitar.
Fattar inte heller hur de gör utan tänder men gommen är ganska bra att tugga med.
Gumlan : Håller tummarna!
Vixie
Mina äldsta flickors favvo pålägg som små,ganska vidrigt. Martina åt kalvkorv(typ kokt medwurst) med skippy ( jordnötssmör)på.Mellansystern äter med stor glädje nedstrimmlad kokt skinka i jordgubbsyoghurt.Har även provat att äta kaviar ,två gånger, då hon är ganska envis men hon kräks av det.Hon har för övrigt haft mycket konstiga matsaker för sig ett tag åt hon bara majs och "Gai" (saltgurka) nu kan hon lätt äta en burk Heinz vita bönor och en banan till frukost eller mellis!!!
Så ni vet vad ni har att vänta er för smakligheter.
Ullet: Testa mosad banan ,kiwi el avocado på mackan.
Vixie
Hej alla! Stormar det lika förtvivlat hos er? grannens stora tall föll över vägen ca 3 m från min bil!!!
ca 10 takpannor har fallit ner från taket och Willes(kaninen) takpapp har blåst bort. Vi har att göra i morgon,jag som tänkt slipa tjejernas golv...
jag tycker det är otäckt när det stormar så här man kan inte göra nåt ,snöar det kan man åtminstone klä på sig varmt och sätta dubbdäck på bilen.
Kram Vixie
Delfun: Sahra satt själv vid samma ålder ungefär det är väl då de blir tillräckligt starka i ryggen. Just för tillfället övar syrrorna Sahra på hur man kryper...Utan nån direkt framgång det suger att ligga på magen på golvet,hon vill stå!!
Hur har ni klarat er i stormen? Vi fick byta ut ca 30 pannor hela taknocken hade lyft sig!!
vixie
Va har ni fikat idag!! Det hade jag ingen aning om
Oj har jag kallat dig Delfun såg jag nu,Delfin menar jag ju!!
I morn börjar skolor och förskolor och allt vad det medför!! Här är allt uppochner-Var är mina svarta strumpisar+ -var är mina gympakläder? -Det är jag som har en röd gympapåse!!! -Näää ,en blååå! on and on and on...
Ja tack gärna en fika till snart!
Vixie
gumlan: Min mamma hade en moster eller nåt som bodde i Skavböke ,hon gick alltid under namnet "Rut-i-Skavböke"
Bögilt ligger även inte långt från Simlångsdalen och mina föräldrar bor i Bögehättan(dansk stavning) haha!!
Lycka till med tanden .Sahra är jättehemlig med sin.
påtal om tänder så drog Johanna ut en av sina framtänder igår ,hon ser inte klok ut!! Hon gjorde det helt själv så tandfeen hade varit där i morse.
vixie
Ja, när och var är fikat?
nu vet jag för övrigt var Babycafet ligger ,är det nån som varit där? Tyckte det stod att det var öppet på tis och tors
Borboleta:- tycker absolut att du ska komma med ,vem vet du kanske blir inspirerad! HAHA!!
Ni som varit på babysim var har ni köpt era babysim byxor?
Är det nån som hört nåt från Cittra?
Har inte haft nån kontakt sen innan stormen och vet att hon ska ha runt den 15:e tror jag det var.
vixie